“Dårlig service”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 15 av 91 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Bestilte ett glass vin og en øl. Betjeningen kom med vin og hevdet at vi ikke hadde betalt for øl. Viste kvittering for kjøp men måtte til slutt vise kvittering i nettbank for å overbevise servitøren . Etter noen minutter fikk vi beskjed om at de hadde fått opp kvitteringen i systemet. Fikk ingen beklagelse fra servitøren. Dette er dårlig service

Takk, royw458

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Ingen service, dårlig utvalg av mat og drikke.
Trist å se nytappet øl "dø på disken" pga treg servering.
Servitører kan ikke faget.

Takk, Dreamer04511119783
Anmeldt 2. august 2021

Vi booket her i ett fullpakket Ålesund. Bro leverer null feil. Var upåklagelige retter med perfekt vinparing og service. Faktisk er det en stund siden jeg har spist en meny hvor ikke en rett har falt igjennom, men her var alt på skyhøyt nivå. Alt stemte, pace på rettene, kombinasjonen gjennom menyen og følelsen av å være på ett sted hvor man har satt de riktige tingene i fokus. Ålesund er mitt nye favoritt sted for matopplevelser!

Sykt perfekt! Faktisk så perfekt at jeg måtte åpne den deaktiverte kontoen min.

1  Takk, EvenStevensen
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

fin beliggenhet i sentrum. jeg bestilte cæsarsalaten, og kyllingen var dessverre litt tørr. Faren min bestilte derimot fiskesuppen, som var utrolig god. alt i alt, en helt grei opplevelse, men maten kunne kommet på bordet litt fortere.

Takk, hannahmelhus
Anmeldt 27. juli 2021

Vi bestilte 1 fish Nchips og 1 cæsarsalat med kylling.
Fish N chipsen var omtrent smakløs, kun chipsen som hadde smak, men dette var nok pga krydderet.
Cæsarsalaten var også elendig, kyllingen som ble servert var kun fett og slintrer. Vi spiste halvparten og gikk. Kommer aldri igjen

Forsøkte å forklare problemet til servitør, men vedkommende kverulerte med oss.

Takk, TomasL331

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!