“Gourmetmat i Ålesund ”
Anmeldelse av Bro

Bro
Vurdert som nr. 15 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi bestillte bord på forhånd da vi hadde blitt anbefalt denne restauranten ned et tips om det kan bli fullt der nå. Vi bestillte 4 retters med vin pakke og det var helt klart et godt valg. Surdeigsbrødet med purreolje og revet tørrfisk var utrolig godt, videre røkt uer, bakt lysing i smørsaus, brassiert lommebog og grillede pærer til dessert. Vinen passet bra til rettene og de forskjellige smakene. Prisen er i øvre skiktet, men helt grei. Servicen var topp og vi ventet ikke på maten. Jeg har ingenting å utsette på dette besøket.Jeg har kanskje litt for høye forventninger til gourmetrestauranter med ferdige menyer og manglet den lille spesielle overraskelsen mellom to retter som virkelig bruker spesielle ting fra havet. Jeg hadde håpet på blåskjellskum med sprøe tarechips. Hadde den overraskelsen kommet hadde det blitt toppscore

Takk, 39geirm

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Bestilte ett glass vin og en øl. Betjeningen kom med vin og hevdet at vi ikke hadde betalt for øl. Viste kvittering for kjøp men måtte til slutt vise kvittering i nettbank for å overbevise servitøren . Etter noen minutter fikk vi beskjed om at de hadde fått opp kvitteringen i systemet. Fikk ingen beklagelse fra servitøren. Dette er dårlig service

Takk, royw458
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Ingen service, dårlig utvalg av mat og drikke.
Trist å se nytappet øl "dø på disken" pga treg servering.
Servitører kan ikke faget.

Takk, Dreamer04511119783
Anmeldt 2. august 2021

Vi booket her i ett fullpakket Ålesund. Bro leverer null feil. Var upåklagelige retter med perfekt vinparing og service. Faktisk er det en stund siden jeg har spist en meny hvor ikke en rett har falt igjennom, men her var alt på skyhøyt nivå. Alt stemte, pace på rettene, kombinasjonen gjennom menyen og følelsen av å være på ett sted hvor man har satt de riktige tingene i fokus. Ålesund er mitt nye favoritt sted for matopplevelser!

Sykt perfekt! Faktisk så perfekt at jeg måtte åpne den deaktiverte kontoen min.

1  Takk, EvenStevensen
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

fin beliggenhet i sentrum. jeg bestilte cæsarsalaten, og kyllingen var dessverre litt tørr. Faren min bestilte derimot fiskesuppen, som var utrolig god. alt i alt, en helt grei opplevelse, men maten kunne kommet på bordet litt fortere.

Takk, hannahmelhus

Reisende som så på Bro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bro? Del dine erfaringer!