“Rask og smakfull mat”
Anmeldelse av Evergreens

Evergreens
Vurdert som nr. 9 av 97 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Evergreens er et spisested hvor miljøvennlig fusjonsmat serveres. Vi har stor fokus på kortreiste råvarer av høy kvalitet og alle våre retter er forberedt ved bruk av hjemmelagde boller, sauser og salsaer. Vi tenker om miljø derfor alle våre retter blir servert i miljøvennlig emballasje.
Anmeldt 28. juli 2020

Jeg bestilte tre ulike tacos med pulled kylling, spareribs og pulled pork. De var klare etter ti minutter. Fargerik og innbydende mat med masse smak! Serveres i praktisk pappeske med trebestikk. Her er ingen plast, noe jeg setter pris på. Fin beliggenhet på torget. Kjempekoselig å spise maten ute på torget hvis været er fint.

2  Takk, Katarina A
evergreens_no, Eier på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Heisann!
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen :-) Vi gleder oss at du, som vi, setter pris på bærekraftig. Vi hoper, at vi kan bidra med dette til mindre plast i verden.
Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer.
Hilsen fra torget
EVERGREENS

Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Har vært her flere ganger enn jeg kan telle, og Sandwichen er helt utsøkt - diggere mat finner du ikke i Ålesund!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, espenliiind
evergreens_no, Właściciel på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Mange, mange takk for så hyggelig anmendelse :-) det gleder oss veldig, at du er så fornøyd med maten vår :-) Varme hilsen fra torget :-)

Anmeldt 17. april 2020

Spiste en quesadilla med kylling. Her fikk jeg en lefse med en slags tørr kylling, dog var det med mye smeltet ost. Det smakte absolutt ingen ting. Salaten hadde litt dressing, den var faktisk et godt følge til en ellers så kjedelig salat.
En ny opplevelse, og for min del blir det med dette. De andre spiste blant annet flere typer taco, også her var det mye som ble tatt med hjem til hundene. Usikker på om det går under begrepet fastfood, da vi måtte vente over en halv time.
Dessverre, IKKE BESTÅTT.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Testteam_no
evergreens_no, Eier på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2020

Hei!

Takk for at du deler dine kommentarer. Det er svært viktig for oss å høre hvilke opplevelser du har hatt hos oss – vi trenger tilbakemelding fra gjestene våre for å kunne forbedre servicen og detaljene slik at fremtidige opplevelser blir enda bedre.
Det ser ut, at du har spist med oss i de dagene da grunnet Covid-19 fleste av restaurantene i byen ble stengt. Og når plutselig kom det første dagene med fint vær, valgt mange flere å komme og spise med oss. Vi var dessverre ikke forberedt til dette og klarte ikke å servere maten så raskt og så effektivt som vanlig. Vi beklager veldig for dette.

Takk igjen, vi setter stor pris på at du deler dine meninger med oss. Håper å se deg igjen en annen gang :)

Hilsen fra Kiperviktorget !

Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Har aldri vært borti noe så godt som maten som blir laget her. Jeg bestilte/bestiller en spareribs sandwich, og jeg er hekta! 5/5 Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, waffleen
evergreens_no, Właściciel på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mars 2020

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen. Vi er veldig glad for å høre at du var fornøyd med maten vår. Vi setter stor pris på anbefalingen din og inviterer deg selvsagt til å besøke oss igjen :)
Hilsen fra Kiperviktorget
Evergreens

Anmeldt 19. november 2019 via mobile enheter

Prøv quesadilla med pulled pork og mangosalat, du kommer ikke til å angre! Kokken er i tillegg en blid og hyggelig kar, jeg kan anbefale en matbit her på det sterkeste!

Dato for besøk: november 2019
Takk, 404espena
evergreens_no, Eier på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2019

Tusen hjertelig takk for såååå fantastisk anmeldelse :)
Hilsen fra torget

Reisende som så på Evergreens, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Evergreens? Del dine erfaringer!