“De beste Quesadillaene jeg”
Anmeldelse av Evergreens

Evergreens
Vurdert som nr. 9 av 97 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Evergreens er et spisested hvor miljøvennlig fusjonsmat serveres. Vi har stor fokus på kortreiste råvarer av høy kvalitet og alle våre retter er forberedt ved bruk av hjemmelagde boller, sauser og salsaer. Vi tenker om miljø derfor alle våre retter blir servert i miljøvennlig emballasje.
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

De beste Quesadillaene jeg har smakt! Kan anbefales på det varmeste. Har flere spennende retter på menyen

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, abj1978
evergreens_no, Właściciel på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei :)
Mange takk for din tilbakemelding Anders ❤️ Vi er glad for å høre at du likte vår Quesadillas og er utrolig takknemlig for at du tok deg tid for å dele opplevelsen din her.
Håper ses igjen på Kiperviktorget en dag
Hilsen

Anmeldt 3. august 2020

Den beste maten i Ålesund kommer fra en mobil salgsvogn og heter Evergreens.
Kortreist og økologisk. Kyllingen er rett og slett magisk.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ibistic

Hei :)
Mange takk for din tilbakemelding Øystein ❤️ Vi er glad for å høre at du likte maten vår og er utrolig takknemlig for at du tok deg tid for å dele opplevelsen din her.
Ha en fin sommer videre
Hilsen fra Kiperviktorget

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig gode quesadillas og taco med kylling og pulled pork. Saftig kjøtt og smakfull og god salat med mango og granateple. Anbefales virkelig!

Takk, monar91
evergreens_no, Eier på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Mange takk for din fantastisk tilbakemelding ❤️ Vi er glad for å høre at du likte maten vår og er utrolig takknemlig for at du tok deg tid for å dele opplevelsen din her.
Ha en fin sommer videre
Hilsen fra Kiperviktorget

Anmeldt 28. juli 2020

Jeg bestilte tre ulike tacos med pulled kylling, spareribs og pulled pork. De var klare etter ti minutter. Fargerik og innbydende mat med masse smak! Serveres i praktisk pappeske med trebestikk. Her er ingen plast, noe jeg setter pris på. Fin beliggenhet på torget. Kjempekoselig å spise maten ute på torget hvis været er fint.

2  Takk, Katarina A

Heisann!
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen :-) Vi gleder oss at du, som vi, setter pris på bærekraftig. Vi hoper, at vi kan bidra med dette til mindre plast i verden.
Vi ønsker deg en fortsatt fin sommer.
Hilsen fra torget

Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Har vært her flere ganger enn jeg kan telle, og Sandwichen er helt utsøkt - diggere mat finner du ikke i Ålesund!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, espenliiind
evergreens_no, Właściciel på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Mange, mange takk for så hyggelig anmendelse :-) det gleder oss veldig, at du er så fornøyd med maten vår :-) Varme hilsen fra torget :-)

Reisende som så på Evergreens, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Evergreens? Del dine erfaringer!