“Super digg street food!”
Anmeldelse av Evergreens

Evergreens
Vurdert som nr. 9 av 90 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Evergreens er et spisested hvor miljøvennlig fusjonsmat serveres. Vi har stor fokus på kortreiste råvarer av høy kvalitet og alle våre retter er forberedt ved bruk av hjemmelagde boller, sauser og salsaer. Vi tenker om miljø derfor alle våre retter blir servert i miljøvennlig emballasje.
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi var i Ålesund en helg, og maten på Evergreens var den beste vi hadde. Quesidilla og Taco. En stor mengde kjøtt og masse gode smaker. Anbefales på det sterkeste

Takk, malin_990
EVERGREENS, Eier på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Mange takk for besøk og for anmeldelsen ❤️
Hilsen
Evergreens-Team

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på fire som spiste hhv tacos, quesedillas og sandwich. Alt smakte nydelig! Gode , rene, råvarer, rause porsjoner, alt var perfekt tilberedt og maten var urolig innbydende og velsmakende. Langt over vanlig foodtrucknivå. Deilig og frisk salat med mango og granateple, veldig god bbq-dressing og store biter av kyllingbryst i tacoene. Veldig god valuta for pengene, mix tacos til 149 kr var masse mat. Stedet anbefales varmt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trkoni
EVERGREENS, Eier på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2021

Tusen hjertelig takk for besøket og ikke minst for din fantastisk anmeldelse :-)
Ps. Prøv gjerne maten fra vår nyligåpent Bistro ved neste besøk i Ålesund :-)
God sommer!

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

De beste Quesadillaene jeg har smakt! Kan anbefales på det varmeste. Har flere spennende retter på menyen

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, abj1978
evergreens_no, Właściciel på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Hei :)
Mange takk for din tilbakemelding Anders ❤️ Vi er glad for å høre at du likte vår Quesadillas og er utrolig takknemlig for at du tok deg tid for å dele opplevelsen din her.
Håper ses igjen på Kiperviktorget en dag
Hilsen

Anmeldt 3. august 2020

Den beste maten i Ålesund kommer fra en mobil salgsvogn og heter Evergreens.
Kortreist og økologisk. Kyllingen er rett og slett magisk.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ibistic

Hei :)
Mange takk for din tilbakemelding Øystein ❤️ Vi er glad for å høre at du likte maten vår og er utrolig takknemlig for at du tok deg tid for å dele opplevelsen din her.
Ha en fin sommer videre

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig gode quesadillas og taco med kylling og pulled pork. Saftig kjøtt og smakfull og god salat med mango og granateple. Anbefales virkelig!

Takk, monar91
evergreens_no, Eier på Evergreens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2020

Mange takk for din fantastisk tilbakemelding ❤️ Vi er glad for å høre at du likte maten vår og er utrolig takknemlig for at du tok deg tid for å dele opplevelsen din her.
Ha en fin sommer videre
EVERGREENS

Reisende som så på Evergreens, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Evergreens? Del dine erfaringer!