“Et fint spisested i Ålesund”
Anmeldelse av wok & Grill

wok & Grill
Vurdert som nr. 31 av 96 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Et fint spisestedVar der 11 august sammen med min mann. Hyggelig betjening og veldig god mat - kan anbefales.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 672ragnhilds

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kom tilfeldigvis over denne, alt annet var fullbooket, veldig god mat, rask servering, god pris, anbefales.

Takk, Stian Ø
Anmeldt 15. juli 2020

Spiste middagen her. Fint og rent sted. Var ikke mye folk. Maten kom veldig fort. Er det ok? Bestlite 4 forskjellige retter. Alt smakte ok men dessverre ikke mer enn det.

Takk, mars8
Anmeldt 2. juli 2020

Veldig god mat og god service. Vi spiste vårruller til forrett, de var crispy og gode. Nydelig kylling kongbao til middag, og en av oss hadde stekte nudler med biff. Mye kjøtt og grønnsaker. Kan anbefales.

1  Takk, 423karif
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Må prøves
God mat og Gode porsjoner, passer godt som lunsj plass som middags plass. Og søndager er det også buffe

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Alexander M

Reisende som så på wok & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i wok & Grill? Del dine erfaringer!