“Hyggelig og hjelpsom betjening.”
Anmeldelse av Vino Bar

Vino Bar
Vurdert som nr. 8 av 97 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Vino bar skal være et hyggelig sted hvor man kan nyte et godt glass vin i en hyggelig atmosfære. Vi vil ha et stort utvalg av vin fra alle vinregioner. Vi serverer også lette matretter som planker med skinker, salami og oster importert fra Italia. Ferskt brød og mye spennende.
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening. Vi var der i et hyggelig lag. Men, de kommer til kort når du ber on et glass god rødvin. En vinbar forventes å ha et utvalg viner ulike prisklasser.

1  Takk, IngunnandEspen

Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Superkoselig dame i baren med masser av kunnskap og hjerterom!
Her koste vi oss gløgg i hjel med fantastisk vin og mat etter ønske!

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, Fleurgude
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Stakk innom på gjennomreise og angrer ikke på at vi stakk innom. Her var det lun og god stemning og deilige viner, litt «dansk» stemning :-)
Til vinen kan man også få servert et brett tapasretter, det var et pluss. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, MElisabeth
Anmeldt 3. mars 2020

Svært bra utvalg, koselig atmosfære, god skinke og ost, dedikert og kompetente folk bak baren! Ingenting å utsette!

Dato for besøk: januar 2020
3  Takk, J5559PTmonicai
Anmeldt 18. oktober 2019

En meget bra vinbar med bra utvalg i vin på glass. Gjennomførte lokaler og hyggelig betjening gjorde at vi var innom begge våre kvelder i Ålesund.

Priser fra 100 til 190,- pr glass vin.

Skal du ha øl er det nok andre steder som bør frekventeres, her hadde de kun en type på flaske. Forøvrig bra den så helt fånyttes er det ikke for evn ølhunder.

Dato for besøk: september 2019
4  Takk, LasseS_11

Reisende som så på Vino Bar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Vino Bar? Del dine erfaringer!