“Her drikker du et glass vin!”
Anmeldelse av Vino Bar

Vino Bar
Vurdert som nr. 1 av 91 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Vino bar skal være et hyggelig sted hvor man kan nyte et godt glass vin i en hyggelig atmosfære. Vi vil ha et stort utvalg av vin fra alle vinregioner. Vi serverer også lette matretter som planker med skinker, salami og oster importert fra Italia. Ferskt brød og mye spennende.
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig å drikke et glass vin her. Super betjening! Her fungerer smittevern! Her kan du velge din favorittvin, mens de du er sammen med velger sine. God mat og bra bakgrunnsmusikk

2  Takk, 71henningt

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

For en trivelig plass og vertskap som er fra Italia. Kanon god vin og lett måltid fra Italia ..Skinke og ost passer perfekt til vin. Denne plassen må dere besøke, men husk å bestille plass

2  Takk, Ole Bjørn T
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Flott plass med et utrolig hyggelig personale. Ble anbefalt vin og mat. Det var fantastisk godt og denne plassen kan trygt anbefales.

2  Takk, 809stena
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Kanskje Norges hyggeligste vinbar. Spennende og godt utvalg av viner. Enkel matservering, men med fantastiske råvarer fra Italia. Drives av et ektepar fra Sicilia som er utrolige hyggelige og tar vare på alle gjestene. Det føltes nesten som å komme til en liten familiedrevet vinbar. Slike steder finnes det ikke mange av i Norge. Vi kommer garantert tilbake.

3  Takk, danihogl
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Meget god atmosfære på denne plassen. Vi blir møtt av meget vennlig personale som virkelig har peiling på vin. Vi bestilte stor fjøl med utvalgte oster og skinker med aioli. Vinrnr passet helt perfekt. Vi satt i flere timer og her kommer vi definitivt tilbake.

2  Takk, traveleliz

Reisende som så på Vino Bar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Vino Bar? Del dine erfaringer!