“Lite og hyggelig”
Anmeldelse av Vino Bar

Vino Bar
Vurdert som nr. 1 av 90 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Vino bar skal være et hyggelig sted hvor man kan nyte et godt glass vin i en hyggelig atmosfære. Vi vil ha et stort utvalg av vin fra alle vinregioner. Vi serverer også lette matretter som planker med skinker, salami og oster importert fra Italia. Ferskt brød og mye spennende.
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig, lite lokale med et bredt utvalg vin. Hyggelig sted å stoppe for et glass før eller etter middag. Hyggelig betjening.

2  Takk, Hege F

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God stemning - gode vinforslag
Vi tok bussen til byen for å ha en ettermiddag her. Vi ble møtt av hyggelig personale og fikk gode forslag til hva vi skulle drikke. Planken med spekemat og ost var veldig bra. Vi kommer tilbake neste gang vi er på ferie i området

2  Takk, Annabuda
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Koselig vinbar med stort utvalg på flasker, men kunne kanskje tilby enda flere typer vin på glass. Hyggelige og kompetente betjening.

2  Takk, 98angelw
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Deilig sted for å nyte god vin! God service og stort utvalg av vin. God italiensk snacks som tilbehør. Godt fokus på smittevern og hygiene.

2  Takk, cathrinett
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig å drikke et glass vin her. Super betjening! Her fungerer smittevern! Her kan du velge din favorittvin, mens de du er sammen med velger sine. God mat og bra bakgrunnsmusikk

2  Takk, 71henningt

Reisende som så på Vino Bar, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Vino Bar? Del dine erfaringer!