Jugendstilsenteret og Kunstmuseet Kube

Ulike måter å oppleve Jugendstilsenteret og Kunstmuseet Kube på
Anmeldt 6. august 2018

En gammel bygning uten heis. P.g.a. muskelskade gikk jeg med krykke, og hadde vanskelig for å gå opp trapper. Men det fantes en trappeheis, og en av ansattene, en veldig snill jente, tok den fram og satte den i gang spesielt til meg… Så kunne jeg se meg om der oppe så lenge jeg ønsket og si fra om jeg ville ned igjen. Snakk om kundevennlighet… Tusen takk!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Inburger
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Morsom ide, som var bra gjennomført. Mye fint å se, men stiv pris for inngang. Det skulle vært mulig å bare betalt for jugendstilsenteret.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Reisekona
Anmeldt 18. juni 2018

Besøket var en flott reise i tid, både for helhetsbildet og ned til detaljnivå. To unge og to gamle koste seg like mye, og hadde stort utbytte av besøket.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Barbrolita
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Besøkte jugendstilsenteret for andre gang. Ikke så stort, men veldig fin utstilling. Selve bygget er utrolig stilig, det gamle apoteket som ligger nydelig til ved brosundet. Fin museumsbutikk i apoteklokalene.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, maritandrinek
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Var innom for å få info om bla. storbrannen i 1906.
Interessant å vite at Kaiser Wilhelm sendte avgårde flere skip fra Tyskland med arbeidere og materialer for å hjelpe de hjemløse i Ålesund!
Ellers var her en rekke kunstmalerier utstilt, kjekt å se.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, sterkstorm