Jugendstilsenteret og Kunstmuseet Kube

Ulike måter å oppleve Jugendstilsenteret og Kunstmuseet Kube på
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fin kombinasjon av kunst, arkitektur og lokalhistorie - positiv opplevelse for både voksne og barn. Og nydelig bygning!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, monar91
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Flott bygning som er godt bevart. Ikke veldig stor utstilling, men noen tegninger av arkitekter fra gjenoppbyggingen av Ålesund etter bybrannen. Ok museumsbutikk og liten kafe.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, moccadisaster
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Museet er absolutt verdt et besøk. Spesielt var tidsmaskinen interessant. Også utstillingen med gamle møbler var særdeles fin.
Johnny Stiansen

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, 18johnnys
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Paradoksalt at en stor bybrann fører til noe flott. Men uten bybrannen i 1904 hadde man trolig ikke hatt en by/bydel med så flott jugendstil helt ved vannet, nesten på venetiansk måte. Så flott. Byen er verdt et besøk bare for å se jugend byen.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 272gunnarh
Anmeldt 6. august 2018

En gammel bygning uten heis. P.g.a. muskelskade gikk jeg med krykke, og hadde vanskelig for å gå opp trapper. Men det fantes en trappeheis, og en av ansattene, en veldig snill jente, tok den fram og satte den i gang spesielt til meg… Så kunne jeg se meg om der oppe så lenge jeg ønsket og si fra om jeg ville ned igjen. Snakk om kundevennlighet… Tusen takk!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Inburger