“Fantastisk!”
Anmeldelse av Polarbjørn

Polarbjørn
Vurdert som nr. 25 av 89 Restauranter i Ålesund
Beskrivelse: Polarbjørn er Scandic Parkens spennende á la Carte restaurant lokalisert i hotellets 9. etasje med panoramautsikt over Ålesund sentrum, samt havet og øyene rundt. Restauranten har plass til ca 70 personer. På vår fransk og internasjonalt inspirerte meny finner du et variert utvalg av førsteklasses retter fra hav og land, basert kun på de beste råvarene fra lokale produsenter og leverandører. Velg retter enkeltvis eller prøv en av restaurantens anbefalte kombinasjoner. Grupper over 8 personer bes velge én felles meny.
Anmeldt 4. september 2021

Utrolig god mat!

Koster litt, men absolutt verdt det. Kan anbefale oksefilet og breiflabb på det sterkeste. Vakker utsikt i solnedgangen.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Vilde B

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Starten: Fantastisk utsikt, gode smaker og trivelig service. Røkt and til forrett var en god start. DERETTER; vi bestilte 2 stk indrefilet okse, men den ene retten kom med hjortekjøtt. Etter vi takket nei til dessert, ble vi totalt oversett av servitørene. Flere bord som kom etter oss fikk betalt før oss. Vi satt over en time fra hovedretten ble ryddet inn til vi fikk oppmerksomhet for å få betale. Synd å ødelegge et så godt førsteinntrykk.

4  Takk, Leo L
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk resturant i Ålesund sentrum. Byens kanskje beste utsikt fra toppetasjen fra Scandic Parken. En bra drikkemeny og matmeny.

1  Takk, 719tord
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyd med restaurantbesøket. Vi ble tatt godt imot, og maten kom raskt. Kjempefin utsikt og rolig og hyggelig atmosfære. Oppmerksomme servitører som fylte opp vannglasset før det var tomt. Utrolig god mat som anbefales på det sterkeste. Vi bestilte ytrefilet av hjort, og kjøttet var mørt og godt. Det er en ting som var litt forstyrrende, og det var telefonen som ringte i restauranten med høyt volum. Ellers ingenting å utsette :-)

1  Takk, Go46198687790
Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

Det var veldig god klippfisk og mye smaker. Beste jeg har spist i mitt liv. Lekker utsikt utover hele Ålesund . Anbefales på det høyeste. Kommer definitivt tilbake

Dato for besøk: april 2021
Takk, Annamarie_20211

Reisende som så på Polarbjørn, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Polarbjørn? Del dine erfaringer!