“Det dårligste måltid i mitt liv”
Anmeldelse av Let`s Eat Deli

Let`s Eat Deli
Vurdert som nr. 18 av 98 Restauranter i Ålesund
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost
Beskrivelse: 1. juni 2014 ble Fole Gøtt eier av Let`s Eat DA der vi viderefører det populære konseptet med rask servering i form av ulike sandwicher og pastasalater.. Fole Gøtt setter sin signatur på konseptet ved å tilføre småmat (tapas). Et produkt vi har fått mange gode tilbakemeldinger på siden starten i 2010. Hver fredag utvider vi åpningstiden fra 1700 til midnatt, med åpen tapasrestaurant der vi serverer fra egen a la carte meny med tilhørende drikke. Alle rettigheter. Vi bestreber å dekke kundens behov ved å være tilgjengelig i et trivelig lokale der kunden føler seg velkommen. Mat og service skal gi kunden et ønske om å komme tilbake. Vår kompetanse og arbeidsglede skal gi kunden et inntrykk av en FOLE bra samlingsplass.
Anmeldt 30. juli 2020

Lets Eat har i "alle år" vært et ypperlig lunsjsted, og har tidligere hatt en meget god hamburger. Vanligvis stenger de tidlig, men nå i dag var de åpent lenger.

Jeg og reisefølget bestilte hver vår cheeseburger med båtpoteter og en cola. Pris litt i overkant av 200 kroner. For vel to år siden spiste jeg det samme her, som var en god burger den gang.

Det vi derimot fikk servert nå var muligens det dårligste måltidet jeg noensinne har fått servert. Det er helt greit å bomme en gang i blant, oversteke en biff, ikke lykkes med en saus etc. Men her fikk de rett og slett til det de prøvde, men det de prøvde på vitnet om at fagkunnskapen ikke er god nok.

Selve brødet må være billigsorten fra Rema 1000, kjøttet var et farseprodukt og ikke rent kjøtt slik det skal være i en hamburger, Thousland Island-dressing, salat, tomat og rå agurk. En liten pluss med syltet rødløk. Rå agurk (den var ikke syltet) har derimot ikke noe på en hamburger etter min oppfatning.

Potetbåtene var i tillegg dvasse.

Så hvorfor denne harde kritikken? Jo, prisnivået er over gode hamburgersteder som Illegal og Munchies i Oslo, og det de leverer var faktisk under gatekjøkkenivå. Da er det en enorm mismatch mellom servert mat og pris. Derav min vurdering at dette er det dårligste måltid jeg noensinne har fått servert på en restaurant.

... og til alt overmål er Ålesunds meget dyktige kjøttforretning nabo med dem. Hvorfor i alle dager skaffer dere ikke kjøtt herfra, brød fra et lokalt bakeri og bruker noen av deres egenkomponerte dressinger?

Dette skal ikke mye til å rydde opp i. Man kan ikke leve lenge på de forrige drivernes gode navn og rykte. Her må ta det tas umiddelbart tak. Ring Hellstrøm og be om hjelp.

Takk, Stranddh

Anmeldt 17. juli 2020

Vi var en gjeng som stoppet innom her, og ble møtt med fantastisk service og god mat. Anbefales for en uformell og rask matbit.

Takk, 67larsf
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Medioker mat av enkleste type - gatekjøkkenmat. Bleke smaker, butikkbrød/ciabata, billigste cheddar.

Det er ingen god grunn til å spise her

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Gaute H
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Meget flott sted. Fint anrettet kald disk mange alternativ både glutenfritt og Vegetar samt noe vegansk.

Meget hyggelig og hjelpsom betjening og kelnere. Dette var helt topp.

Hadde egentlig forventet fler veganske alternativer, men det jeg spiste smakte godt.

Takk for maten. «I’ll be back»

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Pelle2009
CecISL2013, Owner på Let`s Eat Deli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2019

Hello. Thank you for taking the time to give us a feedback. Welcome back.

Anmeldt 26. april 2019 via mobile enheter

Stedet har lekre lunsj retter og tapas til å spise der eller ta med sig. Kan anbefales for en god lunsj.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Jackfoodie1
CecISL2013, Owner på Let`s Eat Deli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2019

Hei.
Så kjekt at du gir oss en tilbakemelding.
Vi håper å se deg igjen ved en sener anledning.

Mvh
Cecilie & Monica

Reisende som så på Let`s Eat Deli, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Let`s Eat Deli? Del dine erfaringer!