“Overvurdert”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Bestilte fjordtapas som var veldig skuffende. Var bestående av salat som var dynket i balsamico, to ristede brødskiver, aioli , krepsehaler rett fra lake og friterte klippfiskboller som var grei på smak
. Jeg brukte TripAdvisor for å finne en godt vurdert plass, men dette var skuffende for en sum av 210kr.
Og foresten.. Bordet vi satt på vippet veldig.

Takk, Even M

Anmeldt 4. august 2018

Jeg og samboer spiste her nylig. Vi bestilte fjordtapas og okseburger. Okseburgeren var nydelig og det var rikelig med mat på tallerken. Fjordtapasen var noe skuffende da det var mindre sjømat enn forventet, og det var en beskjeden porsjon (spesielt sammenlignet med okseburgeren). Vi ventet ca 35min på maten, mens tilsynelatende alle andre bord fikk mat etter 5-10min. Mistenker at fjordtapasen tok lang tid (eller at vi ble glemt), dette kun dog vært informert om ved bestilling. Det var en del bråk grunnet byggets akustikk, og minus for ingen alkoholservering.

Takk, Merethe G
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi gikk inn for middag/ lunch og valgte henholdsvis burger med ost og bacon, og en ned kylling. Tilbehør løkringer og søtpotetchips.
Løkringer og søtpotetchips var slappe og hadde trengt å stekes litt lengre. Smakene i burgeren var greie, men dessverre kom burger med hår i. Noe som trakk opplevelsen ned. Da vi påpekte dette fikk vi kun en beklagelse. Dette er for dårlig og vi kan derfor ikke anbefale stedet.

Takk, Hcjekk
Anmeldt 11. april 2018

Enten du bestiller en salat eller en kake med kaffe eller te, så får du en velsmakende rett delikat tilberedt. Atmosfæren er rolig og behagelig. Du kan sitte i en sofa eller ved et høyere bord, og du kan "gjemme" deg i en tilbaketrukket krok med mer fred og ro. Kaffen er brent i nabolaget.
Vi besøker dette stedet hver gang vi er i byen.

Takk, Arnold H
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Lunsjsted med stil og atmosfære midt i byen. Deilig, varm fiskesuppe og vegetarsuppe i rause porsjoner. At kaffen etterpå var utmerket goes without saying. Dette er jo egentlig en kaffebar.

Takk, Magne N

Reisende som så på Cafe Lyspunktet, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Cafe Lyspunktet? Del dine erfaringer!