“En fin start på byturen”

HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music
Vurdert som nr. 26 av 96 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 19. juli 2020

Vi var 5 stykk som hadde bestilt bord. 3stk kjøpte burger 2stk.kjøpte spareribs alle sammen var enige om att maten smakte veldig bra!
Det tok heller ikke lang tid før maten kom til tross for der var fullt.
når vi bestilte mer øl,dram så kom det på boret på kort tid.

Likte betalingmåten der servitøren deler enkelt opp på en skjerm hva kvar enkel skal betale.

1  Takk, 100espenm
ivar72, Eier på HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Denne anmeldelsen gjelder oppførsel fra betjeningen. Vi gikk innom for å høre om de hadde ledig bord med utsikt til TV for å se fotballkamp. Vi ble møtt av en ufyselig servitrise som ikke har lært å oppføre seg. Hun nærmest huffa seg over våre ønsker og himlet med øynene over våre spørsmål. Vi valgte derfor ikke å spise på denne plassen.

2  Takk, stians987
ivar72, Eier på HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Vi må bare beklage men vi kjenner oss ikke igjen i denne anmeldelsen. Hadde vært hyggelig om du tok kontakt med ledelsen slik at vi kunne få se nærmere på dette.

Anmeldt 29. juni 2020

Har vert der 3ganger no,og vi synst maten smaker himmelsk bra,fin bakgrunnsmusikk veldig kult innredet.
Service innstilte ansatte.
Heller ikke noe å si på priser.

Takk, EspenF106

Anmeldt 28. juni 2020

veldig trivelig og hyggelig servitør! Top-score til henne! Men bartenderen så ut som han ikke hadde det så bra på jobb, og følte nesten at vi var i veien.
Spiste hver vår ''spesielle'' burger, men synes ikke den smakte så mye mer enn vanlig burger. Blue cheese? smakte ikke blue cheese.

Takk, norwegiantourist123
ivar72, Eier på HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Anmeldt 16. juni 2020

Har vært i Ålesund noen ganger før, men aldri sett denne plassen før. Kudos til samboer som så dette stedet og insisterte på at her må vi gå inn.
Veldig trivelig lokale med god atmosfære og mye gjester.
Enkel meny bestående av burgere, ulike typer chips, kyllingvinger etc.
Bestilte en kombo til forrett, vinger, mozzarellasticks, chili cheese og dipper.
Stuffed burger med dirty fries til hovedrett. Nydelig mat, utrolig gode drinker. Spesielt daqiries.
Hyggelig og imøtekommende servitører.
Anbefales

Takk, Nina S

Reisende som så på HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music? Del dine erfaringer!