“Kommer ikke tilbake”

HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music
Vurdert som nr. 23 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte burger og spare-ribs. Burgeren var ok men spare-ribsen var dessverre stort sett bare fett. Vi kommer nok ikke tilbake hit neste gang vi er i Ålesund.

Takk, 531geirg

Anmeldt 21. juli 2021

Hyggelig betjening og god hamburger. Bra motiv og dekorasjoner som gjør det koselig. Vil anbefale dette stedet

Takk, DayTrip414360
Anmeldt 20. juli 2021

Minner litt om konseptet til O`Learys. God mat, kjempetrivelig betjening og gode drinker. Jeg spiste spareribs som var kjempegode. coleslow èn var ikke helt 100, syntes jeg. Mannen spiste burger og den var vissnok god. Kommer gjerne tilbake fordi stemningen er så avslappet og uformell.

2  Takk, Trollmor
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre var game room stengt pga covid, noe som ikke ble opplyst om. Dette skuffet barna stort. Maten var god, men kom litt sent. Bestilling på app funker bra, men synes det er rart å betale tips før vi får mat og service.

Takk, Hege F
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bommet på dagen for reservasjon av bord. Selv om det var fullt så klarte betjeningen å skaffe bord til oss.
Menyen var super og bestillingsprosessen fin da en til slutt kunne betale med Vipps.
Maten smakte fortreffelig og særlig Stuffed burger, fish & chips og Spare ribs slo an.

Til dessert ble det drinker som også var 100%.

Svært hyggelig og imøtekommende betjening. Stedet anbefales på det varmeste

1  Takk, torem491

Reisende som så på HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music? Del dine erfaringer!