“Søndagsmiddag på ferietur.”

HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music
Vurdert som nr. 23 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Valgte dette stedet på vår første kveld i Ålesund, og vi angrer ikke. Jeg bestilte Texas barbecue burger og min samboer Umami burger, og burgerne kostet mellom kr. 150 - 200 pr. stk. Av tilbehør valgte vi en french fries og en søtpotetfries.
Burgerne smakte saftig og nydelig av hemmelaget kvalitet, og vi begge syntes at smakene i burgerne kompletterte hverandre perfekt med tanke på den lave prisen vi betalte for dem.
Observante kelnere ga god service, og var stadig innom oss for å sjekke hvordan vi hadde det.
Vi avsluttet kvelden med 2 drinker hver fra deres innholdsrike barkart av gode cocktailer og gin drinker.
Kan anbefale denne restauranten og baren.

Takk, ainahaug

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte burger og spare-ribs. Burgeren var ok men spare-ribsen var dessverre stort sett bare fett. Vi kommer nok ikke tilbake hit neste gang vi er i Ålesund.

Takk, 531geirg
Anmeldt 21. juli 2021

Hyggelig betjening og god hamburger. Bra motiv og dekorasjoner som gjør det koselig. Vil anbefale dette stedet

Takk, DayTrip414360
Anmeldt 20. juli 2021

Minner litt om konseptet til O`Learys. God mat, kjempetrivelig betjening og gode drinker. Jeg spiste spareribs som var kjempegode. coleslow èn var ikke helt 100, syntes jeg. Mannen spiste burger og den var vissnok god. Kommer gjerne tilbake fordi stemningen er så avslappet og uformell.

2  Takk, Trollmor
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dessverre var game room stengt pga covid, noe som ikke ble opplyst om. Dette skuffet barna stort. Maten var god, men kom litt sent. Bestilling på app funker bra, men synes det er rart å betale tips før vi får mat og service.

Takk, Hege F

Reisende som så på HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i HAPPY ELEFANTE Bar-Grill-Music? Del dine erfaringer!