“Lite smak og dårlig service.”
Anmeldelse av Tajmahal Tandoori

Tajmahal Tandoori
Vurdert som nr. 60 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat, men dyrt, lite smak og krydder. Lite hyggelig service. Vi fikk nesten ikke spist opp maten før tallerkner og fat forsvant. Rett etterpå fikk vi beskjed om å betale borte i kassen. Ingen mulighet for kaffe eller dessert, da de hadde kø av nye gjester.

Takk, 235arntm

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat ,men slår ikke spiseriet i Larvik, men det gjør jo ingen helt ok mat og hyggelig ansatte

2  Takk, wegar_2015
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Sommeren 2020er tydeligvis en hektisk tid for byens restauranter. Etter å prøvd mange steder, men blitt avvist siden de ikke hadde ledige bord, endte vi her. En restaurant med klassisk interiør, som forventet. Egentlig rent, pent, ryddig med trivelig musikk. Det er hektisk også her denne kvelden og servise og mat bærer preg av dette. Deler av bestilling kommer aldri. Vi bestilte indisk tea i ventetid, for vi ble forberedt på litt ventetid til middagen, den kom aldr..... nanbrød og brus barna måtte vi etterlyse. Grillmat fra tandoriovn var bra, men de to vegetarretter var tragisk dårlig.

1  Takk, Tengs
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, noe dyrt til indisk å være, lammekjøttet i den ene retten var ikke så mørt som en kan forvente.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Travellingisfuel
Anmeldt 4. august 2019

Ankom Ålesund 1.aug litt sent på kvelden, skulle ut for å spise middag. Ut fra hotellet lå denne plassen, og så dit dro vi. Da vi ankom restauranten ble vi møtt av lite servicevennlighet, vi følte oss uønsket da vi kom inn.
Men fikk bestille mat etterhvert, kjøpte Mix Grill og hvitløks nanbrød. Dette var rett og slett alt for kostbart, smakløst og kjedelig.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, inglon

Reisende som så på Tajmahal Tandoori, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Tajmahal Tandoori? Del dine erfaringer!