“God mat til en rimelig pris.”
Anmeldelse av Sabrura Sticks & Sushi

Sabrura Sticks & Sushi
Vurdert som nr. 8 av 8 Smått og godt i Ålesund
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God mat til en rimelig pris. Pluss for godt glutenfritt alternativ, også ved bestilling av sushibuffet

Takk, BelindaBS

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Er vanligvis ikke en stor fan av sushi, men «frøknå» er det, så vi tok en lett lunsj her i dag. Bestilte en liten kombi-meny og jeg ble positivt overraska over smaken. «Frøknå» ga tommel opp og sa seg enig i at dette var gode greier.

Anbefalt av en Sushi Noobie ☺️

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Amarant85
Anmeldt 9. mars 2020

Spiste buffet, da dette var det mest praktiske under besøket. Desverre er sushi ferskvare og fungerte like dårlig i buffetsammenheng som fryktet. Her ble det laget for mye til å opprettholde kvaliteten. Lunken sushi med middels kvalitet på fisken. Dim sum hadde noe for soggi konsistens. Vårrullene uten fisk hadde nok blitt fritert i fishsticksoljen. Et lite lyspunkt å drikke god eplejuice og ok kyllingspyd. Totalt forsvarte det ikke 260 pr pers for lunch.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, hellstorm93
Anmeldt 31. oktober 2019 via mobile enheter

Super yummi buffet! Mitt favorittsushisted, som jeg velger så ofte jeg kan. Anbefales på det varmeste, særlig fish sticks!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, mariean1755
Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyde med maten og sushien var veldig god, helt til vi merket at det ene kyllingspydet var rått. Vi hadde heldigvis ikke spist det og sa ifra til kokkene, men det ble en ganske dårlig slutt på besøket.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Sanna G

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi? Del dine erfaringer!