Hotel Brosundet(Ålesund)
  • Frokost inkludert
Scandic Scandinavie(Ålesund)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
  • Frokost inkludert
Scandic Parken(Ålesund)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Scandic Alesund(Ålesund)(Mye for pengene!)
ScandicHotels.com
Orbitz.com
Hotel Brosundet
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

Var i Ålesund på kvelden og overvar båtfestivalen i hustrigt vær. Den norske sommeren innbød til innkjøp av sommerdunjakke fremfor paraplydrinker. Vel tilbake på hotellet hadde vi en god natt. Litt støy fra ferga, men mer støy fra de som satt og ventet på den i bilene sine og spilte høy musikk.
Men alt i alt en god natt og god frokost, med ferskt varmt brød.

Opphold: juli 2016, reiste med familie
Takk, Øyvind S
Anmeldt 9. august 2015

Utrolig flotte koslige rom, og fin veranda på utsiden med utsikt, vi hadde deluxrom , men dette hotellet har et par store problem, det er ikke ventilasjon eller frisk luft der. Det er rett og slett litt innestengt lukt der. Frokosten er sånn middels, ikke noe vi vil huske., du får mat men det er noe av den enkleste frokosten jeg har sett på hotell. Så bråker det hele tiden fra ferga som kjører hele døgnet. Resepsjon er ikke oppe hele tiden, vi kom halv 3 innsjekking begynte 3 vi måtte sitte på utsiden og vente

Romtips: Velg deluxrom
  • Opphold: august 2015, reiste som et par
Takk, Anita R
Anmeldt 29. juli 2015 via mobile enheter

Et Koslig lite og pent hotel.
Fine rom og nydelig utsikt og stor balkong/veranda å sitte opp på seint om kvelden!
Nydelig topptur like ved og den får du bra forklart av hun i resepsjonen,anbefaler virkelig dette koselige hotellet.
Maten i resturangen var også nydelig

Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, jan-erik a
Anmeldt 20. juni 2014

Sunde Fjord Hotel har god komfort på rommene og god service. Beliggenheten ved fjorden er flott, og trafikken ved fergeleiet sjenerer ikke.
Frokosten var litt sparsom da det var lite å velge mellom både av brødvarer, pålegg og drikke.

• Opphold: juni 2014, reiste som et par
Takk, Rask58
Anmeldt 23. november 2012

Jeg kan på ingen måte klage over NOE!
Hotellets personale (kona) var herlig! Såååå behjelpelig med alt.
Vi kom frem til hotellet noen timer etter de egentlig hadde stengt innsjekkingen. Men siden vi ringte & sa ifra noen dagen dager i forveien kom vi frem til en smilende & imøtekommende kvinne.
Da vi spurte om kaffe kom henne med en full kaffe kanne & kjeks til oss.

Rommene var super romantiske & vakre.
Utsikten var heller ingenting å klage på!!
Jeg har lest flere steder på tripadvisor at flere klagde på støyen fra ferga som kom (da hotellet ligger ved fergekaia).
Jeg hørte INGENTING! Så må Gudene vite hvor god hørsel de andre tidligere gjestene har.

Eneste minuset er at en bør ha leiebil da dette er utenfor sentrum av Ålesund. MEN!!... Det var også dette som var noe av sjarmen med hotellet. Ikke noe kjas & mas.

Alt i alt... SUPERT!!:):)

Romtips: Vi hadde rom i øverste etg helt i enden. Fikk 2 balkonger & en nyyyydelig utsikt. Vakkert & romantisk<3
  • Opphold: november 2012, reiste som et par
Takk, Abcsilje