eDreams
FindHotel
Agoda.com
Anmeldt 9. juli 2020

Sunde Fjord Hotel er et hotell i særklasse. Aldri opplevd hyggeligere vertskap og service grad! Vakker beliggenhet, fiskemuligheter, god frokost inkludert, kiosk rett over gata. Kort vei inn til Ålesund sentrum. Vakre rom med sjøutsikt! V!i kommer gjerne tilbake

1  Takk, AnitaOslo
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Her ble vi tatt i mot av den mest imøtekommende og blide jente flott rom og god frokost som ble servert av nok en blid og positiv jente. Flinke til å overholde forebyggende tiltak for covid 19. Hotellet ligger rett ved ferjeleie

Takk, 182hannel
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

En natt her og kan ikkje anna enn å anbefale dette stedet på det varmeste. Her føler du deg velkommen. Gratis te og kaffe i restauranten. Vi hadde superior/deluxe room med stor uteplass. Gode senger. Rent, lyst og pent. God frokost også. Skulle vi være i området en annen gang og skulle trenge overnatting, er det ingen tvil om at vi gjerne bor her igjen. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, AnneMarie292015
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Helgebesøk med overnatting fra lørdag til søndag.

Superhyggelig og gjestfri betjening.
Rommene var veldig godt rengjort og det samme med hotellet generelt.
Koselig frokost med god variert husmannskost.

Anbefaler en overnatting her om du er i Ålesundsområdet.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, andreastautrav
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Veldig koselig hotel som vi bodde på under vårsamlingen i vårt firma. Ikke ett stort hotel, men akkurat passe med nydelig utsikt til Sunnmørsalpene (store balkonger). Nydelig vertskap som virkelig jobbet hardt for at vi skulle ha ett godt opphold, og dette klarte de med glans! God frokost, god middagsbuffet og godt utvalg i drikke.

Anbefaler virkelig og snakke med hotellet om fjordcruise ut til Christian Gaard Bygdetun, og få de til og hjelpe dere med dette. Dette er virkelig en opplevelse for livet, og kanskje en plass man ikke finner uten litt hjelp.

Har vært i Ålesund før, men har da bodd inne i byen. Sunde Fjord Hotel anbefales virkelig

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, DanielNaess