Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Alesund Escape Games på
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

En kjekk dag med barn og svigerbarn, perfekt inne aktivitet med latter, hjernetrim og teambuilding.
Vi kjem tilbake

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, 182tanja
Anmeldt 12. oktober 2019

Vi var 4 stk på tok en tur innom Ålesund EG. gikk der i fra meget fornøyd, tøffe fasiliteter, Knallbra rom.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, Rmuri
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Utrolig kjekt og mange spennende utfordringer! Fint lokale og hyggelige ansatte☺️Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: april 2019
2  Takk, malenekragseth
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Første tur på Escape Room svarte til forventningene. Veldig gøy og utfordrende Hyggelig betjening og god service. Kommer gjerne igjen og prøver det andre rommet

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Birgitte K
Anmeldt 30. juni 2019

Vi var tre personer og tok Prison room aktiviteten. Lokalene var fine og reine, oppgavene var svært gode, utfordrende men løsbare, personalet var veldig hjelpsomme. Vi greidde å løse oppgaven med 6 minutt å gå på full tid og bare et lite hint. Det var veldig morsomt og vi gleder oss til å komme tilbake og ta det andre rommet de har også. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Ottar G