Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Alesund Escape Games på
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her på dagstur til Ålesund. Startet dagen med denne aktiviteten og vi ble ikke skuffet!

Utrolig morsomt og utfordrende :-) veldig gjennomført og anbefales absolutt.

Hyggelig betjening!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, kgressberg
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Utfordrende og utrolig moro! Skikkelig gjennomført og bra laget til. Vi testet mafiarommet og likte det veldig godt. Gleder oss til å prøve flere rom.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, birskarmyr
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

En kjekk dag med barn og svigerbarn, perfekt inne aktivitet med latter, hjernetrim og teambuilding.
Vi kjem tilbake

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, 182tanja
Anmeldt 12. oktober 2019

Vi var 4 stk på tok en tur innom Ålesund EG. gikk der i fra meget fornøyd, tøffe fasiliteter, Knallbra rom.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, Rmuri
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Utrolig kjekt og mange spennende utfordringer! Fint lokale og hyggelige ansatte☺️Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: april 2019
2  Takk, malenekragseth