“Kaffebesøk”
Anmeldelse av Dråpe Kaffehus

Dråpe Kaffehus
Vurdert som nr. 2 av 8 Smått og godt i Ålesund
Beskrivelse: En hyggelig kaffebar og spisested i Ålesund sentrum. Her kan du få nydelig kaffe og utsøkt mat fra vår varierte meny.
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dobbel cappuccino og dobbel cortado. Veldig god kaffe og nydelig sjokoladekake og gulrotkake. Dessverre ble kaffen litt kald fordi betjeningen rotet med tallene 9 og 6, slik at vi ikke fikk beskjed da den var klar.

1  Takk, steinolavr

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening. Vel verdt pengene. Må også nevnes at milkshaken deres er av det bedre jeg har smakt noen gang!

Takk, davidhF735XE
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Lenge å vente på alt..måtte tilbake å be om ting de skulle komme med som var glemt
Pastasalaten var helt ordinær og egentlig kjedelig.
Ingen informasjon om hvordan man får ting og hvor ting står.
Lokalet var også egentlig kjedelig og lite koselig.
Tror nok dette er noe som lever på gamle glansdager..

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, bodilo2020
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Var i Ålesund på jobb og fikk anbefalt Dråpen som ett bra sted for lunsj. På en kald og sur høstdag passet det varme gode suppen perfekt, lokalet var trivelig og betjeningen hyggelig. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, monicai228
Draape K, General Manager på Dråpe Kaffehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2019

Tusen takk og velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 17. juli 2019

Vi tok turen innom for en liten lunsj i 10 tiden.
Lokalene er store, fine og moderne. Det spilles deilig lounge musikk og stedet har en rolig og avslappende atmosfære. Bestilte en sandwich og Blåmuggost burger, som kom raskt og smakte deilig.
Hyggelige og serviceminded ansatte.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, J.V. U

Reisende som så på Dråpe Kaffehus, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dråpe Kaffehus? Del dine erfaringer!