“Lunsj på dråpe”
Anmeldelse av Dråpe Kaffehus

Dråpe Kaffehus
Vurdert som nr. 2 av 9 Smått og godt i Ålesund
Beskrivelse: En hyggelig kaffebar og spisested i Ålesund sentrum. Her kan du få nydelig kaffe og utsøkt mat fra vår varierte meny.
Anmeldt 25. juli 2021

Greie lokaler med flere forskjellige soner man kan sitte i/ved. God mat og god kaffe, et fint sted for å nyte en god lunsj, eller andre godsaker. Vi ventet ikke lenge på maten selv om stedet var fullt.

Takk, perkristiank2017

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

God mat, flotte lokaler og fin beliggenhet midt i Ålesund. Svært god kaffe, godt utvalg og en original meny man ikke finner andre steder. Anbefales! Små endringer i oppskriftene kunne løftet stedet til toppkarakter.

Takk, saevik
Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Kusina og jeg var her en lørdag formiddag. Bestilte hver vår suppe. Hun hadde vegetarsuppe med foccatia. Den var amazing. Jeg tok gresskarsuppe med bacon og glutenfritt brød. Knallgod suppe - og det glutenfrie brødet var fantastisk!! God kaffe og "milkshake"!!

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Ailiskh
Anmeldt 12. november 2020 via mobile enheter

Siste helg i oktober var jeg to ganger innom Dråpe Kaffehus. Konklusjonen er klar; et flott sted med mye godt. De har et godt utvalg av kaffe og te, veldig god kakao, og i tillegg til kaker finnes også et utvalg av lunsjretter.

Stedet er hyggelig og ryddig, det er godt med sitteplasser selv om man har tatt hensyn til avstand i disse tider. Systemet i forhold til bestilling og henting av mat/drikke fungerer godt. Det var mye folk og antydning til kø, men personalet var dyktige og bevarte roen. Dette er et sted jeg vil returnere til neste gang jeg er i Ålesund.

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, LineH79
Anmeldt 12. oktober 2020

Kjøpte en westcoast sandwich. Foccaciabrødet var på størrelse med en halv brødskive, og porsjonen svært liten. Var heller ingen chips til sjølv om prisen var 200 spenn. Får faktisk meir for penga på Gardermoen. Får to stjerner siden smaken var bra.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 523mariusr

Reisende som så på Dråpe Kaffehus, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dråpe Kaffehus? Del dine erfaringer!