“Skuffende pastarett”
Anmeldelse av Dråpe Kaffehus

Dråpe Kaffehus
Vurdert som nr. 2 av 10 Smått og godt i Ålesund
Beskrivelse: En hyggelig kaffebar og spisested i Ålesund sentrum. Her kan du få nydelig kaffe og utsøkt mat fra vår varierte meny.
Anmeldt 26. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og fint lokale. Men maten var skikkelig skuffende. Bestilte pasta med aioli og bacon. Vet ikke hvor aiolien var gjemt, for den fant jeg ikke. Og det var noen få vassene bacon-biter oppi og tonnevis med soltørket tomat. Stod ingenting om at det var med soltørket tomat. Det burde stått skrevet da dette smaker såpass mye Mannen bestilte en sandwich og den var riktig nok god.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Getaway21514739896

Anmeldt 26. september 2021 via mobile enheter

Vi kjøpte en sandwich og en pastarett. Sandwichen var bra med pastaretter var ikke noe særlig. Stemte ikke overens med beskrivelsen i menyen og var ikke noe særlig god.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 890eirikb
Anmeldt 25. juli 2021

Greie lokaler med flere forskjellige soner man kan sitte i/ved. God mat og god kaffe, et fint sted for å nyte en god lunsj, eller andre godsaker. Vi ventet ikke lenge på maten selv om stedet var fullt.

Takk, perkristiank2017
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

God mat, flotte lokaler og fin beliggenhet midt i Ålesund. Svært god kaffe, godt utvalg og en original meny man ikke finner andre steder. Anbefales! Små endringer i oppskriftene kunne løftet stedet til toppkarakter.

Takk, saevik
Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Kusina og jeg var her en lørdag formiddag. Bestilte hver vår suppe. Hun hadde vegetarsuppe med foccatia. Den var amazing. Jeg tok gresskarsuppe med bacon og glutenfritt brød. Knallgod suppe - og det glutenfrie brødet var fantastisk!! God kaffe og "milkshake"!!

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Ailiskh

Reisende som så på Dråpe Kaffehus, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dråpe Kaffehus? Del dine erfaringer!