“God mat”

Fellini Restaurant & Pizzeria
Vurdert som nr. 42 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 20. juli 2020

God mat, god service. Lik meny som mange lignende restauranter, men bedre smak på maten. Beste alternativet i området.

Takk, Toes89

Anmeldt 29. juni 2020

En flott pizzarestaurant med god service. Bestilling gjort raskt og effektivt, maten på bordet under 15 minutter senere. Vi bestilte pizza og de smakte helt nydelig. Alle var fornøyde. Anbefales på dwr sterkeste.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ronny K
Anmeldt 21. november 2019

OK lokaler med parkering rett utenfor. Likegyldig servitør, som ikke spurte om vi ville ha kaffe/dessert som vi derfor droppet. Helt grei mat, men ikke noe mer. Prøvde pizza, plankestek og biff snadder. Svak treer.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, ToreJ
Anmeldt 21. juli 2019

God mat,og kjempe koselig betjening.
Gode sittemuligheter,og gode stoler/sofaer.
Prisene ligger vel omtrent som på andre pizzasteder.
Anbefales

Dato for besøk: juli 2019
Takk, EspKjer
Anmeldt 4. oktober 2020

Dato for besøk: februar 2020

Reisende som så på Fellini Restaurant & Pizzeria, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Fellini Restaurant & Pizzeria? Del dine erfaringer!