“Rask og hyggelig betjening”

Fellini Restaurant & Pizzeria
Vurdert som nr. 48 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 7. august 2021

Det var åpenbart et populært sted. Hyggelig miljø. rask og trivelig betjening. Deilig mat, som ikke kostet for mye.

Takk, 485hegeb

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Familiemiddag i Juli. Vi hadde en kjempefin opplevelse
Hyggelig og effektive servitører. Nydelig mat, som kom fort, selv om restauranten var full. Rikholdig meny og veldig god mat.

Takk, gunnaardal
Anmeldt 18. juni 2021

jeg og min mann bestilte biff, (medium) og vi fikk en ihelstekt biff, seig og tørr. Min mann klarte å spise den for han var veldig sulten, men jeg klarte det ikke. Vi klagde på maten, men vi fikk til svar at han ( kokken)hadde trykket biffen ned i pannen for at den skulle steke raskere??!! Han mente at kjøttet var bra!....men siden vi hadde fått kjøtt som vi sa var for godt stekt( etter våre meninger som han sa) så skulle vi få 20 % i rabatt...... skammelig. Eieren ble sur og irritert.
Aldri mere dit!!

Takk, 986mereted
Anmeldt 20. mai 2021

Gutta skulle ut og ha seg noe kraftig mat. Vi bestemmer oss for å dra på felini og ble ikke skuffet. Fantastisk service og relativt god mat. Husets brød var meget godt og ganske billig. Utrolig behagelig atmosfære med fin og rolig musikk. Vil absolutt komme tilbake hit en annen gang, og anbefaler Felini Restaurant og Pizzeria på det høyeste.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, IngeLui
Anmeldt 20. juli 2020

God mat, god service. Lik meny som mange lignende restauranter, men bedre smak på maten. Beste alternativet i området.

Takk, Toes89

Reisende som så på Fellini Restaurant & Pizzeria, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Fellini Restaurant & Pizzeria? Del dine erfaringer!