“Alt for lang ventetid”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 79 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 20. juli 2020

Ventet over en time for en pizza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detter er elendig. Kunne i de minste git beskjed om lang vente tid.

Takk, 460bj_rnerikn

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Dette var alt for dårlig. Ventet 1 time på pizzaen, når den kom var det feil pizza. De tilbydde seg å varme opp litt pepperoni og komme med den og legge på pizzaen. Dårlig service og så lang ventetid. Var flere som klaget på ventetiden mens vi var der.

Takk, ginah978
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Da vi kom inn var restauranten i ferd med å fylles, og det var kun en ansatt på jobb so både tok bestilling og lagde maten. Stakkars menneske. Vi skulle ha en stor pizza og en rett med chicken 'nuggets' til kr 98. Da maten endelig kom så kom det kun en pizza. Den andre hadde de 'glemt' å lage. Fikk resten etter ca 20min. Er kr 98 riktig pris for dette...?
Mange her som fikk vente lenge og fikk en dårlig opplevelse i dag.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Jøran G
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

Hit kommer vi ikke igjen. Det tok 50 min før vi fikk pizza, og det er altfor dårlig. Kan ikke skylde på at det var mye folk heller.
Kanskje en ide å ansette flere folk, så gjestene blir mer ivaretatt!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, sovrelid
Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Var her for ca fire uker siden og spiste svært god pizza. Eneste bordene som var ryddet, var enten ved toalettet eller ved utdøren. Såg ingen som ryddet bord, bortsett fra en gjest som ryddet selv for å kunne sette seg sammen med sitt barn. 35 minutter etter bestilling kom maten. Beklager Peppes, dette er ikke bra nok! Blir sittende å lure på om det er med hensikt at ingen bord blir ryddet...
Kan ikke anbefale denne restauranten. Sikkert lurest å bestille levert.....

Dato for besøk: november 2019
Takk, Mumiemamma

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!