“For lang ventetid”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 79 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 20. juli 2020

Lang tid for å få bord å lang tid før en får mat. Dårlig service. Lite kontroll blant ansatte. Anbefales ikke.

Takk, Toes89

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Alt for lang ventetid!
Ble stående utenfor Peppes pizza og vente på å komme inn i ca 15 minutter før vi fikk bord. Fikk bestilt pizza og ventet ytterligere 45 minutter til før vi gikk og klagde da andre rundt oss hadde fått pizza før oss, enda de kom etter oss. Tok da en stund med fikling i kvitteringer og fikk beskjed om at det tok 10 minutter til. Endte opp med at vi gikk på grunn av dårlig service og alt for lang ventetid, og tydeligvis glemt maten. Det var heller ikke spesielt fullt der, og flere ledige bord.

Takk, 595trineg
Anmeldt 20. juli 2020

Ventet over en time for en pizza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detter er elendig. Kunne i de minste git beskjed om lang vente tid.

Takk, 460bj_rnerikn
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Dette var alt for dårlig. Ventet 1 time på pizzaen, når den kom var det feil pizza. De tilbydde seg å varme opp litt pepperoni og komme med den og legge på pizzaen. Dårlig service og så lang ventetid. Var flere som klaget på ventetiden mens vi var der.

Takk, ginah978
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Da vi kom inn var restauranten i ferd med å fylles, og det var kun en ansatt på jobb so både tok bestilling og lagde maten. Stakkars menneske. Vi skulle ha en stor pizza og en rett med chicken 'nuggets' til kr 98. Da maten endelig kom så kom det kun en pizza. Den andre hadde de 'glemt' å lage. Fikk resten etter ca 20min. Er kr 98 riktig pris for dette...?
Mange her som fikk vente lenge og fikk en dårlig opplevelse i dag.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Jøran G

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!