“Vassen nachos, få tilbake toasten”
Anmeldelse av Lyst Cafe, Bar & Food

Lyst Cafe, Bar & Food
Vurdert som nr. 8 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i hjertet av Ålesund finner du en av byens beste cafe og bar. I våre fantastiske lokaler får du oppleve Ålesund samtidig som du tar en matbit. Uteservering i gågaten og en stor og romslig bakgård. Vi serverer sunne og gode Lunsjretter. På kvelden serverer vi deg a la carte meny bestående av alt fra fisk, kjøtt og vegetar i tillegg til våre kjente småretter.
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Var bedre før. Var fast kunde og bestilte toast opptil flere ganger i uken. Har spist der med familien siste tiden der ingen vår fornøyd. Jeg bestilte nachos som var bløt og lite god.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lena A

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Jeg og noen korvenner var i Ålesund for å vere med på Sunnmøre Korcup og vi bestilte oss fiskesuppe. Den fiskesuppa var noe av det beste jeg har smakt..!
Den anbefales på det sterkeste å smake på..!

2  Takk, Kjetil M
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Kelneren var frekk og maten var vassen og smakløs. Samboeren bestilte nachos som var myk og våt siden den lå nederst i skåla. Min club sandwich var våt og smakløs

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, SiriAA60
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Fint sted, servicen var helt ok. Men maten var ikke bra! Både fisken og rekene i fiskesuppe var knusktørr, de må enten ha vært overkokt eller ha varmet opp flere ganger i løpet av dagen. Samme med kyllingen. Det er et greit sted å ta noe å drikke, men styr unna maten!

1  Takk, fridef
Anmeldt 26. september 2018

Det ligger midt i sentrum. Selv på en dag med dårlig vær var det mye folk her. Vi bestilte suppe, og den var forbausende god, av høy kvalitet! Når da service i tillegg var svært bra!

Takk, enare

Reisende som så på Lyst Cafe, Bar & Food, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Lyst Cafe, Bar & Food? Del dine erfaringer!