“Fint sted, sentralt i Ålesund,”
Anmeldelse av Lyst Cafe, Bar & Food - STENGT

Lyst Cafe, Bar & Food
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i hjertet av Ålesund finner du en av byens beste cafe og bar. I våre fantastiske lokaler får du oppleve Ålesund samtidig som du tar en matbit. Uteservering i gågaten og en stor og romslig bakgård. Vi serverer sunne og gode Lunsjretter. På kvelden serverer vi deg a la carte meny bestående av alt fra fisk, kjøtt og vegetar i tillegg til våre kjente småretter.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted, sentralt i Ålesund, mye fint interiør å se på mens man er her. Maten var svært god og det var rikelige porsjoner.
Doen derimot var litt så som så.

1  Takk, Marixx190479

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Mexicansk tema. Vi hadde quesadilla, kyllingtaco og vegetartaco. Alt var veldig godt, og atmosfæren er bra.

2  Takk, 109KarlS
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig skuffende chili con carne minnet om masse kjøttdeig i tacosaus. Kelner spurte om maten smakte. Jeg svarte at risen var tørr og hard. Aldri fått servert så dårlig ris noe sted. Ingenting skjedde. Ingen beklagelse. Hva er poenget med å spørre når de ikke gjør noe for å rette opp. Fikk heller ikke bestikk så vi måtte hente det selv på nabobordet.

2  Takk, TrondW699
Anmeldt 28. juni 2020

Endelig ut og spise på lyst igjen. - men ble ekstremt skuffet over maten. Synes å huske at lyst var en bra plass med veldig god mat, men det var ikke det nå. Prøvde igjen noen dager senere, med en annen rett, men ble igjen skuffet. tørt og overstekt kjøtt., tørr mat, lite saus og lite smak.
Men veldig fin plass for drikke!

1  Takk, norwegiantourist123
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Ankom Ålesund seint en Torsdag, sultne som to ulver etter en uke i fjellheimen med lange turer. Fant «Lyst...» etter et kjapt søk. Vanligvis bruker jeg å bedømme mengden etter McDonalds testen (trenge du gå på MCD etterpå for å bli mett). Det var ikke nødvendig etter et besøk på Lyst. Vi bestilte begge Fish & Chips (litt kjedelig, jeg vet). Var både godt og nok mat. Begge Mette og fornøyde. Koselig stemning. Rolig spanske rytmer fylte rommet med ro og hygge.

Takk, 127_yvindh

Reisende som så på Lyst Cafe, Bar & Food, så også på