“Grei mat”

Lyst Cafe, Bar & Food
Vurdert som nr. 8 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i hjertet av Ålesund finner du en av byens beste cafe og bar. I våre fantastiske lokaler får du oppleve Ålesund samtidig som du tar en matbit. Uteservering i gågaten og en stor og romslig bakgård. Vi serverer sunne og gode Lunsjretter. På kvelden serverer vi deg a la carte meny bestående av alt fra fisk, kjøtt og vegetar i tillegg til våre kjente småretter.
Anmeldt 14. juli 2020

Har tydeligvis endret litt på sin meny etter nedstengning tidligere i år. Rettene virker litt for like etter denne endringen, men er generelt god.

Takk, Roar2

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted, sentralt i Ålesund, mye fint interiør å se på mens man er her. Maten var svært god og det var rikelige porsjoner.
Doen derimot var litt så som så.

1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Mexicansk tema. Vi hadde quesadilla, kyllingtaco og vegetartaco. Alt var veldig godt, og atmosfæren er bra.

2  Takk, 109KarlS
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig skuffende chili con carne minnet om masse kjøttdeig i tacosaus. Kelner spurte om maten smakte. Jeg svarte at risen var tørr og hard. Aldri fått servert så dårlig ris noe sted. Ingenting skjedde. Ingen beklagelse. Hva er poenget med å spørre når de ikke gjør noe for å rette opp. Fikk heller ikke bestikk så vi måtte hente det selv på nabobordet.

2  Takk, TrondW699
Anmeldt 28. juni 2020

Endelig ut og spise på lyst igjen. - men ble ekstremt skuffet over maten. Synes å huske at lyst var en bra plass med veldig god mat, men det var ikke det nå. Prøvde igjen noen dager senere, med en annen rett, men ble igjen skuffet. tørt og overstekt kjøtt., tørr mat, lite saus og lite smak.
Men veldig fin plass for drikke!

1  Takk, norwegiantourist123

Reisende som så på Lyst Cafe, Bar & Food, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Lyst Cafe, Bar & Food? Del dine erfaringer!