“God mat”
Anmeldelse av Lyst Cafe, Bar & Food - STENGT

Lyst Cafe, Bar & Food
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i hjertet av Ålesund finner du en av byens beste cafe og bar. I våre fantastiske lokaler får du oppleve Ålesund samtidig som du tar en matbit. Uteservering i gågaten og en stor og romslig bakgård. Vi serverer sunne og gode Lunsjretter. På kvelden serverer vi deg a la carte meny bestående av alt fra fisk, kjøtt og vegetar i tillegg til våre kjente småretter.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt sted med god mat. Variert meny og effektiv betjening. Hyggelig kveld og et sted vi gjerne kommer tilbake til.

2  Takk, RoesslandL

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten har god mat og ligger bra til i sentrum. Hyggelig betjening. Ikke noe som løfter spesielt opp eller trekker ned.

Takk, RosslandR
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, vår quesedillas og taco kom raskt og smakte godt. MEN, den syntetiske kjøpeguacamolen må dere slutte med og heller kaste den i søpla. Den var elendig og gjorde totalopplevelsen dårlig. Lag guacamolen selv!!!!

2  Takk, Gladmat1
Anmeldt 14. juli 2020

Har tydeligvis endret litt på sin meny etter nedstengning tidligere i år. Rettene virker litt for like etter denne endringen, men er generelt god.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Roar2
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fint sted, sentralt i Ålesund, mye fint interiør å se på mens man er her. Maten var svært god og det var rikelige porsjoner.
Doen derimot var litt så som så.

1  Takk, Marixx190479

Reisende som så på Lyst Cafe, Bar & Food, så også på