“Veldig dårlig service”

Lyst Cafe, Bar & Food
Vurdert som nr. 8 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i hjertet av Ålesund finner du en av byens beste cafe og bar. I våre fantastiske lokaler får du oppleve Ålesund samtidig som du tar en matbit. Uteservering i gågaten og en stor og romslig bakgård. Vi serverer sunne og gode Lunsjretter. På kvelden serverer vi deg a la carte meny bestående av alt fra fisk, kjøtt og vegetar i tillegg til våre kjente småretter.
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig dårlig service. Spurte om glutenfritt og fikk ikke noe hjelp. Kom ikke å spurte hvordan maten var eller om man trengte mer drikke. Lunken mat. Eller OK mat. Hadde heller dratt andre steder.

2  Takk, karolinegundersen

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt sted med god mat. Variert meny og effektiv betjening. Hyggelig kveld og et sted vi gjerne kommer tilbake til.

2  Takk, RoesslandL
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten har god mat og ligger bra til i sentrum. Hyggelig betjening. Ikke noe som løfter spesielt opp eller trekker ned.

Takk, RosslandR
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, vår quesedillas og taco kom raskt og smakte godt. MEN, den syntetiske kjøpeguacamolen må dere slutte med og heller kaste den i søpla. Den var elendig og gjorde totalopplevelsen dårlig. Lag guacamolen selv!!!!

2  Takk, Gladmat1
Anmeldt 14. juli 2020

Har tydeligvis endret litt på sin meny etter nedstengning tidligere i år. Rettene virker litt for like etter denne endringen, men er generelt god.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Roar2

Reisende som så på Lyst Cafe, Bar & Food, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Lyst Cafe, Bar & Food? Del dine erfaringer!