“Fint lokale og bakgård. Ellers...”
Anmeldelse av Lyst Cafe, Bar & Food - STENGT

Lyst Cafe, Bar & Food
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i hjertet av Ålesund finner du en av byens beste cafe og bar. I våre fantastiske lokaler får du oppleve Ålesund samtidig som du tar en matbit. Uteservering i gågaten og en stor og romslig bakgård. Vi serverer sunne og gode Lunsjretter. På kvelden serverer vi deg a la carte meny bestående av alt fra fisk, kjøtt og vegetar i tillegg til våre kjente småretter.
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fint lokale og bakgård. Fikk hverken nachos eller salsa på bestillingen av Party Snacks. Passer bra hvis man vil ha det til å smake som det man enkelt lager selv, men ikke orker å lage

Dato for besøk: august 2020
Takk, jensfredrikn

Anmeldt 29. juli 2020

Fullstappet kafe, med nydlelige mexicanske retter. Deres Chili con carne smakte fortreffelig. Godt alternativ i lunsjen!

Takk, MetteB393
Anmeldt 29. juli 2020

Bestilte bacalao og nachos - meksikansk vri på bacalao var veldig godt. Fikk maten overraskende raskt, servitørene kom ofte innom bordet og gjorde seg tilgjengelige. Veldig hyggelig personale som alltid smilte.

Takk, KariB53
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig dårlig service. Spurte om glutenfritt og fikk ikke noe hjelp. Kom ikke å spurte hvordan maten var eller om man trengte mer drikke. Lunken mat. Eller OK mat. Hadde heller dratt andre steder.

2  Takk, karolinegundersen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt sted med god mat. Variert meny og effektiv betjening. Hyggelig kveld og et sted vi gjerne kommer tilbake til.

2  Takk, RoesslandL

Reisende som så på Lyst Cafe, Bar & Food, så også på