“Middag med studentene våre”
Anmeldelse av Lyst Cafe, Bar & Food - STENGT

Lyst Cafe, Bar & Food
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i hjertet av Ålesund finner du en av byens beste cafe og bar. I våre fantastiske lokaler får du oppleve Ålesund samtidig som du tar en matbit. Uteservering i gågaten og en stor og romslig bakgård. Vi serverer sunne og gode Lunsjretter. På kvelden serverer vi deg a la carte meny bestående av alt fra fisk, kjøtt og vegetar i tillegg til våre kjente småretter.
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Var en veldig dårlig opplevelse. Betjeningen ga oss ikke inntrykk av å sette pris på vårt besøk. Løp rundt som hugærne høner og spurte aldri hva vi synes før vi klaget på at Quesedilan ikke hadde noe særlig kylling. Følte at vi ble enda mindre populære når vi tok opp dette med de. Tviler på at vi eller våre ferske NTNU-studenter kommer tilbake. Synd da jeg opplevde dette som et topp sted for et par år siden.

2  Takk, bj_rno265

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Tok fiskesuppe, smakte godt - kom ned nydelig skum- og focaccia var ferskt og godt.
Tett mellom bordene her, og deg fylles opp uten å spre folk på en bevisst måte heller

2  Takk, InaMitt
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fint lokale og bakgård. Fikk hverken nachos eller salsa på bestillingen av Party Snacks. Passer bra hvis man vil ha det til å smake som det man enkelt lager selv, men ikke orker å lage

Takk, jensfredrikn
Anmeldt 29. juli 2020

Fullstappet kafe, med nydlelige mexicanske retter. Deres Chili con carne smakte fortreffelig. Godt alternativ i lunsjen!

Takk, MetteB393
Anmeldt 29. juli 2020

Bestilte bacalao og nachos - meksikansk vri på bacalao var veldig godt. Fikk maten overraskende raskt, servitørene kom ofte innom bordet og gjorde seg tilgjengelige. Veldig hyggelig personale som alltid smilte.

Takk, KariB53

Reisende som så på Lyst Cafe, Bar & Food, så også på