“Her koste vi oss!”
Anmeldelse av Lyst Cafe, Bar & Food - STENGT

Lyst Cafe, Bar & Food
Kjøkken: Bar
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Midt i hjertet av Ålesund finner du en av byens beste cafe og bar. I våre fantastiske lokaler får du oppleve Ålesund samtidig som du tar en matbit. Uteservering i gågaten og en stor og romslig bakgård. Vi serverer sunne og gode Lunsjretter. På kvelden serverer vi deg a la carte meny bestående av alt fra fisk, kjøtt og vegetar i tillegg til våre kjente småretter.
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Her koste vi oss virkelig! Herlige lokaler, tøft interiør, hyggelig betjening, god atmosfære og nydelig mat! Og ikke problem å få glutenfri mat ♡

Vi gikk innom første kvelden, vi kom seint, men her var det ikke problem å få mat. Vi bestilte nachos med kylling, og den var veldig god! Så god at vi dro tilbake kvelden etterpå også!

Vi anbefaler denne restauranten på det varmeste, og kommer tilbake når vi besøker Ålesund igjen.

Takk, AnitaHammervik

Anmeldt 17. august 2020

Vi var fire stykker som spiste lunsj, og var utrolig fornøyd! Ro av oss spiste vegansk nachos og to spiste med kjøtt, og alt falt i smak. Hyggelig betjening, og man fikk maten raskt servert! Anbefales!

Takk, Hegehm
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Var en veldig dårlig opplevelse. Betjeningen ga oss ikke inntrykk av å sette pris på vårt besøk. Løp rundt som hugærne høner og spurte aldri hva vi synes før vi klaget på at Quesedilan ikke hadde noe særlig kylling. Følte at vi ble enda mindre populære når vi tok opp dette med de. Tviler på at vi eller våre ferske NTNU-studenter kommer tilbake. Synd da jeg opplevde dette som et topp sted for et par år siden.

2  Takk, bj_rno265
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Tok fiskesuppe, smakte godt - kom ned nydelig skum- og focaccia var ferskt og godt.
Tett mellom bordene her, og deg fylles opp uten å spre folk på en bevisst måte heller

2  Takk, InaMitt
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fint lokale og bakgård. Fikk hverken nachos eller salsa på bestillingen av Party Snacks. Passer bra hvis man vil ha det til å smake som det man enkelt lager selv, men ikke orker å lage

Takk, jensfredrikn

Reisende som så på Lyst Cafe, Bar & Food, så også på