“God indisk opplevelse”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Restauranten har god service og godt miljø. Vi gikk for Tandoori med lammekjøtt. Mye av kritikken som er gitt her på kommentarer er ufortjent men det stemmer at sausen kunne vært bedre. Det smakte tomatsaus uten særlig indisk smak. Kjøtt og ris var kjempebra. Chakra -øl var også godt. Anbefales.

Takk, Jon Kjetil D

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Dårligaste tikka masala vi har spist. Smakte ei blanding av ketchup og fløyte. Til og med Toro er bedre! Stive priser. Anbefalast ikkje!

Takk, kari nordvik h
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant og trivelig betjening. Maten var god og porsjonene rause. Synes prisene var noe høye i forhold til andre indiske restauranter vi har vært på. 295,- for mixed grill og 130,- for barnemeny. Et stort pluss for at barnemenyen inkluderte to is-kuler til dessert.

Takk, MilleSegers
Anmeldt 27. april 2018

Jeg spiste mix grill, nydelig mat. Elsker indisk mat. Har spist på indiske restauranter rundt omkring i Norge. Synes at dette er noe av det beste som er. God service.

1  Takk, Rune B
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Vi var 6 stk som spiste her.
Alle bestilte forskjellig retter men det var to forskjellige saus typer som ble servert på de rettene, trøs alt for at det var 6 forskjellige retter.
Da vi spurte personell om hvorfor sausen ikke smakte det den skulle, svaret vi fikk var at alle retter var basert på de to typer saus vi hadde fått.
Merkelig nok!
Den ene av de hadde har en nesten radioaktiv farge og var smakløs, den andre var en blanding av hakkede tomater, chilli og ketchup, det verste jeg har smakt.
Anbefaler ikke dette stedet til noen, ikke vært en krone å spise der.
Dessuten har de ganske stive priser for den forkastelige maten de serverer.
Ikke kast bort pengene deres!

Takk, Diana C

Reisende som så på Taj Mahal, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Taj Mahal? Del dine erfaringer!