“Torsdag kveld og lyst på indisk ”
Anmeldelse av Taj Mahal

Taj Mahal
Vurdert som nr. 24 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Tettbefolkede hotellet vi bodde på. Hyggelig interiør og hyggelig velkommen. Grei indisk meny, og valget falt på mouton. Kamme kjøttet mørt tilbehøret godt og man-brød ved siden frisket opp. Passe spicy i tråd med eget valg. Rolige forhold og man kunne prate sammen. Summasumarum god mat, hyggelig betjening og indisk preget lokale.

1  Takk, 272gunnarh

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte Meny 1 og Meny 3. Vi fikk ventemat først . Forett med Små samosa var Ok, den andre med raspet potet Ok. Hovedrett 1 mixed grill med rød saus Madras styrke. Ikke spesielt smaksrik. Normalt nanbrød Ok, import ølet og mango lassie var godt.
Desserten med ned kremis og varm gulrotkake smakte bra. Meny 1 dessert med rosa steinhard is med smak av rose var ikke noe særlig.
Hyggelig plass, men servitørene kunne ikke norsk. Prisene Ok-, rundt 400,- for 3 retter. Kjøkkenet lå åpent ved betalingsskranke. Mye os og lukt i området.

Takk, smart_viking
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Restauranten har god service og godt miljø. Vi gikk for Tandoori med lammekjøtt. Mye av kritikken som er gitt her på kommentarer er ufortjent men det stemmer at sausen kunne vært bedre. Det smakte tomatsaus uten særlig indisk smak. Kjøtt og ris var kjempebra. Chakra -øl var også godt. Anbefales.

Takk, Jon Kjetil D
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Dårligaste tikka masala vi har spist. Smakte ei blanding av ketchup og fløyte. Til og med Toro er bedre! Stive priser. Anbefalast ikkje!

2  Takk, kari nordvik h
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant og trivelig betjening. Maten var god og porsjonene rause. Synes prisene var noe høye i forhold til andre indiske restauranter vi har vært på. 295,- for mixed grill og 130,- for barnemeny. Et stort pluss for at barnemenyen inkluderte to is-kuler til dessert.

2  Takk, MilleSegers

Reisende som så på Taj Mahal, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Taj Mahal? Del dine erfaringer!