“Endelig mat! ”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Onsdag kveld-og etter å ha vært innom 2 andre steder hvor de kun har forhåndsbooket.. Får vi endelig plass-og mat etter en stund. Chicken tandoori som vi leste ikke var god på anmeldelser tidligere, var kjempe god!! Det samme med gaelic ban rød og indisk øl. Koste oss! 100kr mer pr. Person enn vanlig pris, men mulig pga Corona tider, eller at priser settes opp på sommeren? Uansett hyggelig sted og god mat

Takk, maybrittk2016

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

En stressende mandag.Ok mat.Bommet veldig på styrken.Fikk 1 av 2 starters.For få på jobb i forhold til gjester.

Takk, Kneggy-Knegg
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Maten var dessverre ikke god, særlig chicken tikka masala, som bra den dårligste ever. Betjeningen virket stresset med lite service

Takk, Kari K
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Sommeren 2020er tydeligvis en hektisk tid for byens restauranter. Etter å prøvd mange steder, men blitt avvist siden de ikke hadde ledige bord, endte vi her. En restaurant med klassisk interiør, som forventet. Egentlig rent, pent, ryddig med trivelig musikk. Det er hektisk også her denne kvelden og servise og mat bærer preg av dette. Deler av bestilling kommer aldri. Vi bestilte indisk tea i ventetid, for vi ble forberedt på litt ventetid til middagen, den kom aldr..... nanbrød og brus barna måtte vi etterlyse. Grillmat fra tandoriovn var bra, men de to vegetarretter var tragisk dårlig.

1  Takk, Tengs
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted beliggende i en stille gate. God og autentisk indisk mat servert av trivelige kelnere. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Anne Karine R

Reisende som så på Tajmahal Tandoori, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Tajmahal Tandoori? Del dine erfaringer!