“Styr unna om du er glad i indisk mat”
Anmeldelse av Taj Mahal

Taj Mahal
Vurdert som nr. 24 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Største pluss er at vi fikk bord med en gang og maten kom raskt. I tillegg hadde de ok nanbrød og godt indisk øl. Men til den prisen hadde jeg forventet f.eks. duk på bordet og ordentlig mar.
Maten smaker av halvfabrikata og dårlig håndverk og er en ren vits.
Styr unna!

Takk, finduila

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Onsdag kveld-og etter å ha vært innom 2 andre steder hvor de kun har forhåndsbooket.. Får vi endelig plass-og mat etter en stund. Chicken tandoori som vi leste ikke var god på anmeldelser tidligere, var kjempe god!! Det samme med gaelic ban rød og indisk øl. Koste oss! 100kr mer pr. Person enn vanlig pris, men mulig pga Corona tider, eller at priser settes opp på sommeren? Uansett hyggelig sted og god mat

Takk, maybrittk2016
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

En stressende mandag.Ok mat.Bommet veldig på styrken.Fikk 1 av 2 starters.For få på jobb i forhold til gjester.

Takk, Kneggy-Knegg
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Maten var dessverre ikke god, særlig chicken tikka masala, som bra den dårligste ever. Betjeningen virket stresset med lite service

Takk, Kari K
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted beliggende i en stille gate. God og autentisk indisk mat servert av trivelige kelnere. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, AnneR315

Reisende som så på Taj Mahal, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Taj Mahal? Del dine erfaringer!