“En av de dårligste indiske”
Anmeldelse av Taj Mahal

Taj Mahal
Vurdert som nr. 24 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

En av de dårligste indiske restaurantene jeg har vært borti.
Maten har generelt veldig lite smak, og virker som de fyller opp de aller fleste retter ved å bare steke masse løk til de.
Ikke verdt besøket.

1  Takk, randresen

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Før dere leser anmeldelsen: jeg spiser indisk hjemmelagd mat 3-5 ganger i uken og vil si at jeg er genuint interessert i indisk mat!
Mat: 2 av 6
hvitløksnaan var gode
Risen var god
Hovedrett (3 stk) : første retten smakte ikke autentisk, andre var autentisk men den indiske osten var kald, den tredje retten smakte godt mht krydder men utseendemessig så det ikke bra ut (elendig)
Mangolassi var ikke kald
Service: 1 av 6
Fikk beskjed om å bestille alt med en gang da kokken sannsynligvis ikke ville rekke flere retter etterpå.
Spurte om is til mangolassi. Fikk beskjed om at de ville komme med det. Etter 5-10 min spurte jeg igjen og fikk beskjed om at de hadde glemt å levere det...
Ene retten som var kald: kelner tar med retten, varmer den opp, legger til fløte og serverer den på nytt isteden for å gi en ny.
Spurte om å få regning men den måtte jeg betale på kassen. Spurte om mer ris, og isteden for å få en ny skål med ris, fikk vi den skålen vi hadde fylt opp med 1-2 store skjeer.
Pris: 1 av 6
Pris basert på både smaken og servicen var stiv. En av de beste indiske restaurantene i Oslo er faktisk noe rimeligere enn denne.
Selv om den har et indisk navn på restauranten er jeg usikker på om kokken/eier er fra India. Dette smakte ikke helt indisk, men mer indiskinspirert!

4  Takk, g0mij
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Største pluss er at vi fikk bord med en gang og maten kom raskt. I tillegg hadde de ok nanbrød og godt indisk øl. Men til den prisen hadde jeg forventet f.eks. duk på bordet og ordentlig mar.
Maten smaker av halvfabrikata og dårlig håndverk og er en ren vits.
Styr unna!

Takk, finduila
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Onsdag kveld-og etter å ha vært innom 2 andre steder hvor de kun har forhåndsbooket.. Får vi endelig plass-og mat etter en stund. Chicken tandoori som vi leste ikke var god på anmeldelser tidligere, var kjempe god!! Det samme med gaelic ban rød og indisk øl. Koste oss! 100kr mer pr. Person enn vanlig pris, men mulig pga Corona tider, eller at priser settes opp på sommeren? Uansett hyggelig sted og god mat

Takk, maybrittk2016
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

En stressende mandag.Ok mat.Bommet veldig på styrken.Fikk 1 av 2 starters.For få på jobb i forhold til gjester.

Takk, Kneggy-Knegg

Reisende som så på Taj Mahal, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Taj Mahal? Del dine erfaringer!