“Positiv opplevelse”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi var to personer som besøkte restauranten tidlig på kvelden. I løpet av halvtime var alle bordene fylt. Bestilte papadums med relish, mixed grill og nanbrød. Fin service, rask ekspedering og kort ventetid. Kun to små innspill; papadums bør være nystekt og maten må kryddres mere. Ellers en positiv opplevelse.

2  Takk, 706kyrrea

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Prøvde pappadum med dip til forrett og butter chicken og tikka massala til hovedrett. Kyllingen er god, men litt anderledes på smaken på sausen enn det vi er vant til andre steder. Nydelig mango lassi og indisk øl. Litt høyt priset, men hyggelig service. Garlic nan var god.

2  Takk, 283ole1984
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette var veldig godt. Smakfullt, så sterkt du ønsker. Kjøtt, kylling og reker mørt og saftig. Deilig ris. Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen. Har spist på mange indiske restauranter i Oslo. Dette topper.

Takk, Nanloe
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

En av de dårligste indiske restaurantene jeg har vært borti.
Maten har generelt veldig lite smak, og virker som de fyller opp de aller fleste retter ved å bare steke masse løk til de.
Ikke verdt besøket.

1  Takk, randresen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Før dere leser anmeldelsen: jeg spiser indisk hjemmelagd mat 3-5 ganger i uken og vil si at jeg er genuint interessert i indisk mat!
Mat: 2 av 6
hvitløksnaan var gode
Risen var god
Hovedrett (3 stk) : første retten smakte ikke autentisk, andre var autentisk men den indiske osten var kald, den tredje retten smakte godt mht krydder men utseendemessig så det ikke bra ut (elendig)
Mangolassi var ikke kald
Service: 1 av 6
Fikk beskjed om å bestille alt med en gang da kokken sannsynligvis ikke ville rekke flere retter etterpå.
Spurte om is til mangolassi. Fikk beskjed om at de ville komme med det. Etter 5-10 min spurte jeg igjen og fikk beskjed om at de hadde glemt å levere det...
Ene retten som var kald: kelner tar med retten, varmer den opp, legger til fløte og serverer den på nytt isteden for å gi en ny.
Spurte om å få regning men den måtte jeg betale på kassen. Spurte om mer ris, og isteden for å få en ny skål med ris, fikk vi den skålen vi hadde fylt opp med 1-2 store skjeer.
Pris: 1 av 6
Pris basert på både smaken og servicen var stiv. En av de beste indiske restaurantene i Oslo er faktisk noe rimeligere enn denne.
Selv om den har et indisk navn på restauranten er jeg usikker på om kokken/eier er fra India. Dette smakte ikke helt indisk, men mer indiskinspirert!

4  Takk, g0mij

Reisende som så på Taj Mahal Tandoori, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Taj Mahal Tandoori? Del dine erfaringer!