“Anbefales! God mat og bra servise!”
Anmeldelse av Tajmahal Tandoori

Tajmahal Tandoori
Vurdert som nr. 22 av 90 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2021

Vi fikk servert Tikka masala og mix grill og alt smakte nydelig! Hyggelige servitører og fint lokale. Anbefales!

Takk, annabJ3618LN

Anmeldt 16. juli 2021

Rene fine lokaler, veldig hyggelig betjening og en helt fortreffelig mat. Anbefales på det varmeste.

Takk, hugbre
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette minnet lite om hva indisk mat skal være! Butter Chicken var både smaks- og utseendemessig ikke i nærheten. Mix Grill Tandoori var også smakløs og dynket i brent løk. Nan Garlic og Raijta smakte godt. Servicen var rask med blide kelnere,men stresset i restauranten preget opplevelsen negativt.

Takk, 196lenes
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Super mat, ikke for sterkt og dyktig betjening som pushet oss til å prøve nye ting, uten at det ble ubehagelig! Kommer med glede tilbake

Takk, Silje M
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte å gå tradisjonelt med tandoori kylling og butter chicken. Smaken var nesten lik, eller rettere sagt: Begge var komplett smakløse. Jeg har aldri spist dårligere indisk mat. Noen steder, i noen land. Dessertene var greie, den ene med indisk tilsnitt, den andre norsk is. Lokalene og en helt OK betjening reddet noe av poenget.

1  Takk, Sandalsand

Reisende som så på Tajmahal Tandoori, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Tajmahal Tandoori? Del dine erfaringer!