“Beste indisken i byen”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, hyggelig service. Jeg er her ofte og spiser. Spiser alltid mix grill, og ber om en litt sterkere saus (anbefales). Ansatte på taj mahal er veldig hyggelige og flinke til å ivareta gjestene. Er veldig glad i denne plassen :) anbefales!

Takk, B2045UYandreab

Anmeldt 2. august 2021

Maten ble servert raskt. De får pluss for å servere varme tallerkener til maten. De skal også ha pluss for å servere en flaske vann uten at man må be om det. Vannflasken hadde tydeligvis stått i kjøleskapet i forkant så det var godt og kaldt. Maten var god og det var rause porsjoner. Betjeningen var hyggelige, og hadde god oversikt over lokalet. De får et lite fratrekk for noe høye priser.

1  Takk, Vegar M
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Denne maten likte vi! Vi bestilte hver vår porsjon med butter paneer (indisk ferskost i smørsaus). Den ene medium, som er restaurantens standard styrke og en madras som er nivå 3 på styrkeskalaen. Medium er mild og rund mens madras biter! Bestiller du det, så sørg for å mene det. Jeg elsker sterk mat og storkoste meg med min madras-porsjon. Rettn har en deilig smørsmak og krydderet er fint balansert. Kombinert med fast og din paneer og catchewnøtter er dette en super rett med en deilig fløtete konsistens. Vi bestilte kryddernaan. Denne var kanskje ikke det beste vslget for begge så der har vi litt delte meninger.

God service, rolig og behagelig stemning i innbydende lokale. Anbefales!

2  Takk, Anettens
Anmeldt 22. juli 2021

Vi fikk servert Tikka masala og mix grill og alt smakte nydelig! Hyggelige servitører og fint lokale. Anbefales!

Takk, annabJ3618LN
Anmeldt 16. juli 2021

Rene fine lokaler, veldig hyggelig betjening og en helt fortreffelig mat. Anbefales på det varmeste.

Takk, hugbre

Reisende som så på Tajmahal Tandoori, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Tajmahal Tandoori? Del dine erfaringer!