Scandic Alesund(Ålesund)(Mye for pengene!)
Hotel Brosundet(Ålesund)
  • Frokost inkludert
Scandic Parken(Ålesund)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
  • Frokost inkludert
Alesund Airport Hotel(Ålesund)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Hotel Brosundet
Anmeldt 7. november 2017

Smukt og stilsikkert Ålesund eksteriør, men interiøret er både pregløst og simpelt (minimalistisk stil?) hører ikke hjemme her! Det elegante er totalt fraværende og jeg følte meg hensat til et billig kaffeteria.
Rommet var derimot nytt og fresht.(minimalistisk stil) men alt var i orden og delikat. Frokost inntas i "kaffeteriaet" men utvalg og tilbud var tilfredsstillende for meg, særlig likte jeg at de vistnok hadde økologiske varer. Besøkte ikke baren, så trist ut! Ok betjening!

Opphold: november 2017
Takk, Nydagimorgen
Ingrid V, General Manager på Scandic Scandinavie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2017

Kjære Nydagimorgen,

Takk for at du bodde hos oss, og tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er helt avhengige av tilbakemeldinger fra våre gjester for å kunne forbedre oss. Jeg er glad for at du hadde et fint opphold, og at du likte rommene våre og frokosten du fikk. Fellesarealene våre står foran en større oppgradering, så vi håper at du finner det mer elegant og stilfullt neste gang du kommer!

Ønsker deg en fortsatt fin høst!

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Fine nyoppussede rom og en god frokost. Parkering i kjelleren for 250 kr pr døgn. Litt støy utenfor rommet men det må man regne med når man bor midt i byen. Kort vei til Akslafjellet som er en fin spasertur.

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, BirgitBr
Ingrid V, General Manager på Scandic Scandinavie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2017

Hei BirgitBr,

tusen takk for tilbakemeldingen din! Så kjekt å se at du hadde et fint opphold hos oss. Med så god beliggenhet som vi har hos oss, er det av og til det blir litt lyder fra gaten utenfor, men husk at dersom man gir beskjed om at man ønsker rom på baksiden, er det veldig lite lyd å høre fra noe sted. Så da vet du det til neste gang :)

Ønsker deg hjertelig velkommen til Ålesund og Scandinavie!

Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Nyoppusset hotell i gammel stil. Fine rom og hyggelig og behjelpelig betjening. Grei frokost uten de store opplevelsene. Sentral beliggenhet til det meste av attraksjoner. Store og moderne rom. Veeeeldig liten heis av gammel type med saksedører.

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Håvard V
Ingrid V, General Manager på Scandic Scandinavie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Kjære Håvard V,

tusen takk for tilbakemeldingen, og takk for at du valgte å bo hos oss!
Jeg er glad for å se at du hadde et fint opphold, og at du likte både beliggenheten vår, rommene og de ansatte på hotellet.

Det finnes to heiser på hotellet, hvor den ene er i gammel stil, men med ny innmat, og den andre er en moderne heis. Begge kan selvfølgelig brukes av våre gjester.

Jeg ønsker deg en fin sommer, og hjertelig velkommen tilbake til Scandinavie!

Anmeldt 17. mars 2017

8de 14dagers periode i Ålesund - og har bodd på Scandinavie hver gang. Greit hotel men kun frokost, skal en ha middag må en på byen. Men da får en prøvd litt av hvert.
OK rom,
Hotellet ligger greit til - kort vei til shopping - og kort vei til turterreng.
Også grei avstand til havna - og det å gå kailangs og kikke på "skutene" som er innom er grei tidtrøyte !

• Opphold: mars 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Jonny B
Ingrid V, Manager på Scandic Scandinavie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2017

Kjære Jonny B,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding og takk for at du valgte å bo hos oss nok en gang!
Jeg er glad for at du har hatt fine opphold hos oss, og at du setter pris på vår perfekte beliggenhet, midt i Ålesund sentrum.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Enkelt og greit hotell med god frokost.
Rommene er ikke så store, men rene, pene og i bra stand.
Kunne ønske bedre puter i senga, da disse var noe slitt.
Ligger sentralt midt i byen.
Hyggelig betjening.

Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, Karstein N

Kjære Karstein N,

tusen takk for tilbakemeldingen, og takk for at du valgte å bo hos oss!
Jeg er glad for at du hadde et fint opphold, og at du likte de fine, nyoppussede rommene våre. Vi har rom i flere størrelser, så neste gang du kommer kan du spørre om å få et rom som passer behovet ditt, så ser vi hva vi kan ordne for deg.

Nye puter er akkurat kommet til oss, og vi er helt enige med deg - det er viktig å sove godt på en god pute :)

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss!