Booking.comUSD 207
eDreamsUSD 207
CheapTicketsUSD 206
FindHotelUSD 206
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Dette boutique-hotellet vil så gjerne være ærverdig og legendarisk. Det fungere sånn passe - akkurat lenge nok til du går ut av fellesarealene med fancy lamper og herlige møbler. Med det samme du kommer inn der du skal faktisk bo - er gangene med vegg-til-vegg-tepper i verste 1980-tallsstil, og verre: Det er upraktisk, kaldt og ukoselig.

Derfra og ut, blir det verre. Sunnmøringene driver ikke med varmekabler på badet eller oppvarming av rom, tross ti grader og regn. Har du våte sko, forblir de våte til dagen etter.

Badet er egentlig det verste. Her er det hverken oppvarmet eller ventilert. Dusjer du her, blir veggene fuktige. Lufter du inn i rommet, blir rommet fuktig. Dette kan da ikke være bærekraftig i lengden?

Rommet hadde en liten fisleføner - kanskje en relikvie fra 1980-tallet det også? Forsøker man å bruke den, vil man mest sannsynlig få tørt hår en gang i framtiden. Med våte sko, ikke-oppvarmet rom, vått, kaldt hår, kan man trygt slå fast at det blir Hotel Brosundet neste gang. Billigere er det også.

Så synd. På grensen til patetisk blir det først når den nedduggede plakaten på veggen forkynner en «warm welcome to 1904». Et hotell som ikke har nådd 2020.

3  Takk, 26UIK
Anmeldt 6. juli 2020

Dette er en perle! Her var det romslig, ryddig, rent og pent. Og midt i byen. Vi har bodd her før da dte tilhørte kjeder, men nå er det uavhengig. Og best!
Her føler du at de er der for å sørge for at du har det bra. Som de fleste serveringssteder som har basert seg på buffet er det noen utfordringer - men det er strålende løst. Froskostgjengen var veldig serviceinnstilte og det de plukker det du vil ha til deg. Uunngåelig med noe køing på de mest poplulære tidene men de løser det fint. Barista som går der og kvitrer og serverer kaffe å dø for (som viser seg å være generalen der)

2  Takk, RexRodney
Anmeldt 20. juni 2020

Dette var en fantastisk positiv opplevelse. Alt fra design, beliggenhet, pris og ikke minst, stab. Loungen ute/inne et must, likeså kaffebar med skremmende gode kaker og en særs hyggelig bartender. Anbefales på det sterkeste for de som søker seg til Ålesund. Et smykke. Enda bedre blir det når rom er pusset opp (-:

Romtips: Velg rom inn mot bakgård
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 754j_rgend
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig godt fornøyd med oppholdet på dette fantastiske hotellet! Lun og koselig atmosfære, og interiør og arkitektur har det slett ikke blitt spart på. Store og lyse rom, og ikke minst god frokost med det man måtte ønske. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, heherlofsen
Anmeldt 20. desember 2019 via mobile enheter

Tilbake relativt kort tid siden sist, gir hotellet samme stilrene inntrykk. Rommene varierer i størrelse og innredning og varierer gjør også været. Kanskje derfor reiser dagens opphold nye spørsmål: Hvorfor finnes det ikke en eneste krok å henge yttertøy på? Hvorfor er det ikke noe å sette kofferten på? Hvor er vannglassene på badet? Hvordan skal vi lade mobiltelefoner og annet utstyr uten stikkontakter? Djevelen bor som kjent i detaljene, og det skal så lite til for å gjøre hotellet både fancy og praktisk.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, magnen2018