Gratis avbestilling frem til 24.09.21
Agoda.comUSD 208
eDreamsUSD 199
1924 av 76 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Siden vårt forrige besøk har Hotel 1904 blitt enda bedre. Fellesarealet holder spesielt høy kvalitet og du bli møtt av et interessert og serviceinnstilt personell. Eierne er selv til stede og sørger for at du føler deg ekstra velkommen. Frokost og lunsj i Green Garden er super med gode råvarer. Klippfisk eller tunfisk anbefales særlig, men også salatene bør smakes. De nye rommene i fjerde etasje er lekkre.

1  Takk, HAlife
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

For en drøm av et hotell! Veldig imøtekommende personale og en deilig frokost ! Interiøret er helt etter min smak, med både norsk, svensk og dansk design. Beliggenhet er perfekt, du finner alt du trenger i gå-avstand. Anbefales på det varmeste .

2  Takk, astrido990
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Da vi ankom rommet var det gitt ut to skittene håndhåndklær. I tillegg var det ekstremt dårlig utvalg i baren, mulig pga covid-19?
Var også en summelyd på hotelrommet som var litt sjenerende.. ellers var rommene fine og beliggenheten god!

Takk, 757mathiasm
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Dette boutique-hotellet vil så gjerne være ærverdig og legendarisk. Det fungere sånn passe - akkurat lenge nok til du går ut av fellesarealene med fancy lamper og herlige møbler. Med det samme du kommer inn der du skal faktisk bo - er gangene med vegg-til-vegg-tepper i verste 1980-tallsstil, og verre: Det er upraktisk, kaldt og ukoselig.

Derfra og ut, blir det verre. Sunnmøringene driver ikke med varmekabler på badet eller oppvarming av rom, tross ti grader og regn. Har du våte sko, forblir de våte til dagen etter.

Badet er egentlig det verste. Her er det hverken oppvarmet eller ventilert. Dusjer du her, blir veggene fuktige. Lufter du inn i rommet, blir rommet fuktig. Dette kan da ikke være bærekraftig i lengden?

Rommet hadde en liten fisleføner - kanskje en relikvie fra 1980-tallet det også? Forsøker man å bruke den, vil man mest sannsynlig få tørt hår en gang i framtiden. Med våte sko, ikke-oppvarmet rom, vått, kaldt hår, kan man trygt slå fast at det blir Hotel Brosundet neste gang. Billigere er det også.

Så synd. På grensen til patetisk blir det først når den nedduggede plakaten på veggen forkynner en «warm welcome to 1904». Et hotell som ikke har nådd 2020.

3  Takk, 26UIK
Anmeldt 6. juli 2020

Dette er en perle! Her var det romslig, ryddig, rent og pent. Og midt i byen. Vi har bodd her før da dte tilhørte kjeder, men nå er det uavhengig. Og best!
Her føler du at de er der for å sørge for at du har det bra. Som de fleste serveringssteder som har basert seg på buffet er det noen utfordringer - men det er strålende løst. Froskostgjengen var veldig serviceinnstilte og det de plukker det du vil ha til deg. Uunngåelig med noe køing på de mest poplulære tidene men de løser det fint. Barista som går der og kvitrer og serverer kaffe å dø for (som viser seg å være generalen der)

2  Takk, RexRodney