2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 179
eDreamsUSD 179
CheapTicketsUSD 180
Anmeldt 5. august 2020

Veldig hyggelig hotell med rene og delikate rom. Herlig frokost, servert av strålende blide ansatte. Veldig hyggelig opphold som vi gjerne anbefaler andre. Ikke tvil om hvor vi skal bo ved neste Ålesund besøk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Gnistrende-sommer
Anmeldt 3. august 2020

Vi var familie på 4 (m/ to ungdommer) som var på hotellet 2 netter i juli. Rask og effektiv, og hyggelig, innsjekking. Fikk to dobbeltrom i samme etasje. Men det første som møtte oss var en nydelig resepsjon og fellesarealer nede i første etasje. Nydelig design, og frokost/restaurant området var utrolig flott. For ikke å glemme muligheten av å kjøpe en god kake eller ta en kaffe (eller noe annet godt å drikke) i kaffe-baren/baren de har der også. Hotellet er meget sentralt plassert i Ålesund, og kan virkelig anbefales! Ut fra hva det kostet var dette virkelig 'value for money'. Parkering er mulig 'rett rundt hjørnet' i kjelleren på kjøpesenteret.

1  Takk, Ketil M
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette er hotellet du skal oppsøke i Ålesund, om så bare for kaffe og kaker på ettermiddagen. Arkitektene som driver dette unike hotellet fortsetter å videreutvikle konseptet med design-interiør blandet med bevaring av gamle detaljer fra hotellets opprinnelse. Vi var heldige og fikk loftsrom. Vola-armaturer på badene, smakfulle detaljer der nytt kvalitetsmateriale møter gamle takstoler og dragere. Første klasses kvalitet på alle materialvalg. En fornøyelse bare å bevege seg rundt de unike små rommene i første etg. For ikke å snakke om frokosten. Lekkert, akkurat passe utvalg og velsmakende. GRATULERER OG LYKKE TIL VIDERE. LØP OG BO PÅ 1904!

Takk, lennhar
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe fint hotel! Super sentralt til alt du måtte ønske i ålesund sentrum.
Virket som helt ny oppusset rom og hotel føltes ut som vi kom inn i en bolig katalog

Det som trekker ned fra ypperlig virdering fra oss er at parkering ikke er inkulder også var det ikke TV på rommet.

Takk, gryskje
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Siden vårt forrige besøk har Hotel 1904 blitt enda bedre. Fellesarealet holder spesielt høy kvalitet og du bli møtt av et interessert og serviceinnstilt personell. Eierne er selv til stede og sørger for at du føler deg ekstra velkommen. Frokost og lunsj i Green Garden er super med gode råvarer. Klippfisk eller tunfisk anbefales særlig, men også salatene bør smakes. De nye rommene i fjerde etasje er lekkre.

1  Takk, HAlife